سالروز آزاد سازی خرمشهر فرصتی برای نشر ارزش های اسلامی است

قصرشیرین- ایرنا- فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: یوم‌الله‌ها و مناسبت‌های مهمی همچون سالروز آزادسازی خرمشهر فرصتی برای تقویت ارزش‌های اسلامی و هویت ملی و تبیین و نشر آن با استفاده از جهاد تبیین در بین نسل امروز جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «صدرالله بابلی» روز دوشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر با تاکید بر اینکه همه مدیران و دستگاه های اجرایی و فرهنگی باید برای برگزاری این برنامه ها پای کار باشند، افزود: چون شهدا دین زیادی بر گردن ما دارند و پاسداشت مقام شهدا یک ضرورت است که همه مدیران باید این مهم را مورد توجه قرار دهند.

وی اظهار کرد: باید همگان از مناسبت های مذهبی و ملی نهایت بهره برداری کنند و وظیفه همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای شهرستان است که باید به مناسبت مذهبی و ملی توجه ویژه داشته باشند.

بابلی با تسلیت ایام ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) شخصیتی بود که توانست با ایمان به خدا و مجاهدت، رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله طاغوت را در هم شکند و اسلام ناب را در عصر حاضر احیا کند.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند: امام خمینی(ره) " یک حقیقت همیشه زنده تاریخ بود" و این جمله رهبری بیانگر جایگاه و شخصیت برجسته امام راحل است و به همین مناسبت لازم است در سالروز رحلت امام همه دستگاه‌ها برنامه ریزی ویژه ای برای برگزاری آیین های بزرگداشت این روز و تبیین ابعاد شخصیتی امام راحل داشته باشند.

فرماندار سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: مدیران باید با تاسی از اندیشه های امام راحل و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم به کار گیرند و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha