۱ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۳۶
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 85118125
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

واگذاری ۳۸ هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک صنعتی تازه تاسیس قزوین

قزوین - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: ۳۸ هکتار زمین به سرمایه گذاران متقاضی ایجاد واحد تولیدی در شهرک صنعتی تازه تاسیس قزوین (کوهین) واگذار شد.

رضا صفاری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اعلام این خبر افزود: تاکنون ۷۹ سرمایه گذار در این شهرک صنعتی تازه تاسیس جذب شده و با عقد قرارداد با شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، زمین دارای زیرساخت دریافت کرده اند.

این مسوول گفت: حجم سرمایه گذاری برآورد شده مربوط به این سرمایه گذاران حدود ۲۱ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با اشاره به وضعیت واحدهای بهره بردار در این شهرک صنعتی، یادآور شد: با بهره برداری از طرح های تولیدی مربوط به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی قزوین برای هزار و ۸۶۰ نفر به طور مستقیم اشتغالزایی می شود.

صفاری با بیان اینکه تاکنون ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی قزوین مورد بهره برداری قرار گرفته است،اظهار کرد: این ۲ واحد در یک هکتار مساحت مستقر هستند و با سرمایه گذاری ۳۵۷ میلیارد ریالی موجب اشتغالزایی ۵۹ نفر شده اند.

این مسوول با اشاره به ساخت و ساز بیش از 70 طرح تولیدی در شهرک صنعتی قزوین که بیشتر آنها در مراحل ابتدایی ساخت و ساز قرار دارند،اظهار امیدواری کرد این شهرک صنعتی در آینده نه چندان دور به یکی از قطب های صنعتی منطقه تبدیل شود.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha