گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل ارج نهادن به مقام ولایت است

ورامین- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، ارج نهادن به مقام ولایت است و همه مردم و مسوولان باید در مسیر اجرای با شکوه این مراسم در شهرهای مختلف اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی عصر یکشنبه در جلسه هماهنگی سالگرد ارتحال امام راحل که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در تمامی استان‌های کشور شورای هماهنگی تبلیغات، ستاد برگزاری مراسم ۱۴ خرداد را تشکیل داده و شیوه نامه مراسم نیز تدوین و ارسال شده از این رو انتظار است تمامی مسئولان به منظور برگزاری مراسم در سطح مناطق مختلف اهتمام ورزند.

وی افزود: اگر چه مراسم محوری ۱۴ خرداد در حرم مطهر امام راحل و با حضور و سخنرانی رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود ولی تمامی ظرفیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال در مناطق مختلف شهری و روستایی به کار گرفته شده است تا علاوه بر حرم مطهر، سایر مناطق استان تهران نیز شاهد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل باشد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مسئولان باید برای شیفتگان امام راحل در سطح استان تهران و شهرستان‌ها، شهرها و روستاهای استان برنامه ریزی کرده و با محوریت مردمی، مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت ملکوتی امام راحل را برگزار کنند.

محمودی تأکید کرد: گرامیداشت سالروز ارتحال امام راحل، ارج نهادن به مقام ولایت و تجدید میثاق با ولایت فقیه و بیعتی دوباره با رهبر معظم انقلاب اسلام از این رو انتظار می‌رود تا مردم و مسئولان با شرکت گسترده ضمن ارج نهادن به ایثار و تلاش‌های امام راحل، بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولایت فقیه را ثابت کنند.

وی گفت: مهمترین اصل در برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل، برگزاری مردمی آن، تولید محتوا و فضاسازی تبلیغاتی به منظور معرفی بیشتر امام راحل به جامعه به ویژه جوانان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha