۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85117889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج هزار پرونده تبدیل وضعیت ایثارگری در کشور انجام شد

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۸:۵۹
کد خبر: 85117889
پنج هزار پرونده تبدیل وضعیت ایثارگری در کشور انجام شد

اهواز- ایرنا- مشاور مدیر عامل ایثارگران و مدیر کل هسته گزینش آبفا کشور با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کشور با سرعت در حال انجام است، گفت: تاکنون رسیدگی به پرونده پنج هزار پرسنلی که در کشور شامل این قانون بوده اند، انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور شوندی در نشست با مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در محل این شرکت در اهواز بیان کرد: شرکت آب و فاضلاب خوزستان از شرکت های حائز اهمیت برای دفتر گزینش در بحث ایثارگران است و با توجه به جمعیت ایثارگری این شرکت در بحث قانون تبدیل وضعیت ایثارگران نهایت همکاری با این شرکت انجام می شود.

وی افزود: تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت آبفا خوزستان برای ما در اولویت قرار دارد، چرا که این استان در هشت سال دفاع مقدس جانانه از هویت، اعتقادات و مرزهای این آب و خاک صیانت و مقاومت نموده و ما هم امروز وظیفه داریم از حقوق این افراد دفاع کنیم.

شوندی اظهار کرد: دفتر گزینش خوزستان در ارسال پرونده های ایثارگری به تهران اقدامات خوبی داشته و البته روند انجام کارها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

مشاور مدیر عامل ایثارگران و مدیر کل هسته گزینش آبفا کشور در این جلسه بر اتخاذ راهکارهای مناسب درجهت حل مشکل ایثارگران تاکید کرد و افزود: خدمت به خانواده های ایثارگری باید در شان آن ها باشد و همه ایثارگران باید شامل قانون تبدیل وضعیت بدون قید و شرط طبق قانون باشند و هیچ قصوری در اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران قابل قبول نیست.

مشاور مدیر عامل ایثارگران و مدیر کل هسته گزینش آبفا کشور در بدو به ورود به خوزستان با حضور بر مزار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی به سردار هور ادای احترام کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha