۲ فروند شناور غیرمجاز صیادی در آبهای شرق هرمزگان توقیف شد

بندرعباس - ایرنا - سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان گفت: یک فروند لنج غیرمجاز و یک فروند قایق بدون هویت صیادی توسط این یگان در آبهای سیریک و جاسک واقع در شرق استان توقیف شد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی شیلات هرمزگان، سروان مهرداد رامش جان با اشاره به گشت یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات با یک فروند شناور نیمه سنگین (مرصاد) و ۲ فروند گلف سازمانی به حوزه استحفاظی دریایی شرق استان افزود: این یگان در هنگام گشت‌ زنی مستمر و مداوم در منطقه خورآذینی سیریک به یک فروند قایق ۲۰۰ اسب بخار بدون هویت و سرنشین برخورد و در بازرسی از شناور یادشده تعداد یک دستگاه تور پرساین غیرمجاز و یک جفت تخته ترال به همراه تور مربوطه کشف و بلافاصله توقیف شد.

وی بیان کرد: همچنین نیروهای یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان درپی گشت خودرویی در منطقه جاسک و در منطقه اسکله اداره بندرجاسک به یک فروند لنج بدون هویت همراه با ۲ طاقه تور منوفلامنت غیرمجاز برخورد و توقیف کردند.

سرپرست یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات هرمزگان تصریح کرد: در این راستا برای شناورها و ادوات کشف شده، پرونده تشکیل و برای برخورد و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع و درحال رسیدگی و اقدام لازم است.

رامش جان گفت: شماره تلفن ستاد یگان استان۰۷۶۳۳۳۳۱۴۳۴ آماده دریافت هر گونه اخبار و اطلاعات در راستای صید و صیادی و خدمات رفاهی به جامعه صیادی است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha