۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85117401
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امسال سه پویش لبخند احسان در استان قزوین برگزار می شود

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۳۷
کد خبر: 85117401
امسال سه پویش لبخند احسان در استان قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) قزوین با اشاره به برپایی ۲ پویش لبخند احسان در استان طی سال گذشته، گفت: امسال و با برنامه ریزی های صورت گرفته سه پویش سلامت دندان را در مناطق محروم و کم برخوردار استان برگزار می کنیم.

حجت الاسلام علی اصغر جهانشاهلو روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت، هفته آینده سومین پویش لبخند احسان را به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق محروم روستایی شهرستان بویین زهرا برگزار خواهیم کرد.

به گفته وی، در این طرح که به مدت یک هفته به طول می انجامد، خدمات دندانپزشکی رایگان شامل ترمیم، کشیدن، پر کردن، جراحی دندان عقل، عصب کشی اطفال جرم گیری و کامپوزیت دندان به بیش از ۵۰۰ نفر از افراد ساکن در این مناطق ارایه می شود.

وی یادآور شد: ۲ طرح پویش لبخند که سال گذشته از سوی بنیاد احسان به اجرا گذاشته شد در مناطق محروم، کم برخوردار و حاشین نشین شهرستان های قزوین، البرز و آبیک بود و بیش از یک هزار نفر از خدمات دندانپزشکی رایگان این ستاد بهره مند شدند.

حجت الاسلام جهانشاهلو اضافه کرد: با توجه به هزینه های بالای دندانپزشکی، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ابتکار عمل را در این رابطه به دست گرفته و با کمک دندانپزشکان جهادی خدمات لازم را به افراد ساکن مناطق محروم و کم برخوردار در راستای سلامت دهان و دندان ارایه دهد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین خاطرنشان کرد: در سومین مرحله از پویش لبخند احسان ۱۰ دندانپزشک جهادی به صورت داوطلب به مناطق روستایی شهرستان بویین زهرا از سوی این ستاد اعزام می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha