۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۴۸
کد خبرنگار: 893
کد خبر: 85117357
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین: نقشه‌های بن گویر بی ثمر است

تهران - ایرنا - جبهه مردمی آزادسازی فلسطین با محکوم کردن اقدام اخیر «ایتمار بن گویر» در یورش به مسجد الاقصی و هتک حرمت این مکان مقدس تاکید کرد که این نقشه ها به نتیجه نخواهد رسید و فلسطینی ها به هر طریقی آنها را خنثی خواهند کرد.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا از پایگاه خبری «جبهه مردمی آزادسازی فلسطین»، این گروه مقاومت فلسطینی در بیانیه‌ای یورش صبح امروز اشغالگران صهیونیست و در راس آن‌ها «ایتمار بن گویر» وزیر افراطی امنیت داخلی این رژیم و شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی را تجاوزی آشکار علیه مردم فلسطین و تلاشی برای تحمیل اتفاقات جدید و سیطره بر شهر قدس دانست.

«جبهه مردمی آزادسازی فلسطین» در این بیانیه تاکید کرده که نقشه‌ صهیونیست ها به نتیجه نمی‌رسد و مردم فلسطین به هر طریقی آن‌ها را خنثی خواهند کرد.

این گروه مقاومت، آحاد مردم فلسطین در شهر قدس اشغالی و کرانه باختری را به مقابله با یورش شهرک نشینان صهیونیست و اقدامات فاشیستی کابینه رژیم صهیونیستی در قدس و مسجدالاقصی و تجاوزات رژیم اشغالگر اسرائیل و حضور آن در سرزمین فلسطین دعوت کرد.

این جبهه همچنین خواستار افزایش آمادگی‌های سازمان یافته برای مقابله با افزایش حملات شهرک نشینان و گروهک‌های تروریستی صهیونیستی از طریق هم افزایی و تشکیل کمیته‌های سازمان یافته حفاظت از مردم که وظیفه دفاع از فلسطینی‌ها و مقاومت در برابر هرگونه حمله علیه آن‌ها را بر عهده دارند، شد.

صبح امروز ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست به سرکردگی ایتمار بن گویر وزیر به اصطلاح امنیت رژیم اسرائیل تحت حمایت شدید پلیس این رژیم اشغالگر از دروازه المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha