۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85117159
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خودروی فرماندهی ارتباطات به ناوگان هلال احمر زنجان اضافه شد

زنجان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای نخستین بار یک دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات به ناوگان هلال احمر استان با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده اضافه شد.

حکمت الله هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خودروی فرماندهی ارتباطات از جمعیت هلال احمر کشور تحویل و هم اکنون در استان مستقر شده است.

وی یادآوری کرد: این خودرو در زمان بحران که ارتباطات بی سیمی برقرار نمی شود تنها مرجع برقراری ارتباط با همه مناطق است.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خودروی ارتباطات، قابلیت ایجاد سیستم های قابل حمل برای ارتباطات محلی و از راه دور و همچنین ایجاد لینک ارتباط دیتا بین نقاط حساس با مراکز کنترل و هماهنگی عملیات را دارد.

هاشمی تاکید کرد: ارسال سریع اطلاعات منطقه حادثه دیده جهت تصمیم گیری های مدیریتی و ایجاد مرکز فرماندهی و فضای ارتباطی مناسب در شرایط بحران در منطقه عملیاتی از دیگر قابلیت های این خودرو است.

وی یادآوری کرد: هم اکنون این خودرو نیازمند تجهیز از محل اعتبارات استانی است.

هاشمی با بیان اینکه در حال توسعه پایگاه های امداد و نجات جاده ای بر اساس آمایش سرزمینی در سطح استان زنجان هستیم، اظهار کرد: هر پایگاهی نیازمند یک دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه آمبولانس است و در تلاش هستیم خودروهای امدادی مورد نیاز دیگر را در استان تهیه و به ناوگان امدادی هلال احمر زنجان اضافه کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha