۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85117089
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه‌روز گذشته در اصفهان سه فوتی و ۱۶ مصدوم برجا گذاشت

اصفهان - ایرنا - سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان از جان باختن سه نفر شامل یک زن و ۲ کودک و مصدوم شدن ۱۶ نفر بر اثر حوادث رانندگی و انفجار گاز در شبانه‌روز گذشته در استان اصفهان خبر داد.

عباس عابدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود ساعت ۱۸ دیروز یک فقره حادثه ترافیکی شامل تصادف خودروهای سمند، پیکان وانت و کامیون خاور با یکدیگر در جاده "زیار" به "چم" در شرق اصفهان به مرکز اورژانس گزارش شد.

وی با بیان اینکه ۲ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ به محل این حادثه اعزام شد، اظهار داشت: بر اثر این حادثه سه نفر شامل یک زن ۳۶ ساله و ۲ کودک یک و سه ساله جان باختند.

عابدی با اشاره به اینکه سه مرد بین ۲۲ تا ۶۰ ساله نیز در این حادثه مصدوم شدند، اضافه کرد: ۲ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های الزهرا(س) و فارابی اصفهان منتقل شدند و یکی از آنها خدمات درمانی سرپایی دریافت کرد.

رییس پلیس راه استان اصفهان در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: جان باختگان این حادثه رانندگی از سرنشینان خودروی پیکان وانت و از یک خانواده بودند.

سرهنگ اصغر زارع با بیان اینکه هنوز دلیل قطعی این حادثه مشخص نیست، افزود: بررسی های اولیه نشان می دهد که خودروی سمند از پشت سر به پیکان وانت برخورد کرده و پیکان وانت نیز پس از منحرف شدن به باند مخالف با کامیون خاور برخورد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این جاده ۲ طرفه است و هر از چندگاهی حوادث رانندگی در آن اتفاق می افتد که در برخی موارد با فوتی همراه است.

سوختگی هفت نفر بر اثر انفجار گاز پیک نیک در شهرضا

سخنگوی مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان همچنین با اشاره به حادثه انفجار گاز پیک نیک در روستای " جَرم افشار " در شهرضا گفت: این حادثه ساعت ۲۰ و ۴۶ دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شد.

عابدی با بیان اینکه این حادثه هفت نفر مصدوم شامل سه زن و چهار مرد بین ۱۶ تا ۶۷ ساله برجا گذاشت، افزود: این افراد دچار سوختگی بالای ۳۰ درصد درجه ۲ شدند و تعدادی از آنها نیز جراحت ناشی از برخورد شیشه داشتند.

وی با اشاره به اینکه چهار واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل سه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل این حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: ابتدا مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا اعزام و سپس توسط اتوبوس آمبولانس در ساعت ۲۳ به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شدند.

عابدی همچنین از حادثه واژگونی پیکان در ساعت ۱۶ دیروز در جاده شهرضا به سمیرم خبر داد و گفت: این حادثه ۶ مصدوم شامل ۲ مرد، سه زن ۱۷ تا ۴۳ ساله و یک کودک ۹ ساله داشت که پنج نفر آنها به بیمارستان امیرالمومنین(ع) شهرضا منتقل شدند.

شهرضا در ۷۵ کیلومتری جنوب اصفهان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha