۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۱۸
کد خبرنگار: 5200
کد خبر: 85116513
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

استاندار تهران: تبیین و روشنگری افکار عمومی از وظایف روابط عمومی‌ها است

شهرری - ایرنا - استاندار تهران گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در اطلاع‌رسانی صحیح و روشنگری افکار عمومی دارند و این یک وظیفه مهم بر عهده آنان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا فخاری روز شنبه در نشستی با روابط عمومی های ادارت استان تهران ضمن گرامیداشت روز روابط عمومی اظهار داشت: ارتباط عمیق و راهبردی بین روابط عمومی و بدنه جامعه وجود دارد که اگر نتواند با عمق جامعه ارتباط برقرار کند تاثیرگذاری خاصی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه مردم باید بتوانند روایت درست از موضوعات داشته باشند، افزود: روابط عمومی ها با روایت گری صحیح و انعکاس درست و به موقع مسائل به مردم می تواند ضمن تثبیت جایگاه خود، در ذهن ها بشینید و بین مردم اعتماد سازی کنند.

فخاری با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی سریع و به موقع اقدامات و فعالیت دستگاه اجرایی تصریح کرد: روابط عمومی ها صداقت و اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند و بدون هیچ گونه افراط و تفریط وظایف خود را انجام دهند و به موقع مردم را درجریان اقدامات دستگاه اجرایی قرار دهند و اجازه ندهند تحت هیچ شرایطی حق مردم ضایع شود.

استاندار تهران با اشاره به اهمیت چگونگی تشریح و انعکاس اخبار تاکید کرد: روابط عمومی پل ارتباطی با عملکرد دو طرفه است، آنان وظیفه دارند انعکاس دهنده نیاز مردم به سازمان و بالعکس، نیازهای سازمان را هم با اطلاع رسانی درست به گوش مردم برسانند. وی به ضرورت روایتگری اول از سوی روابط عمومی ها تاکید کرد و گفت: هیچ پاسخی جای روایتگری اول در اقناع افکار عمومی نمی گیرد؛ بنابراین روابط عمومی ها باید در عین تولید محتوا، اولین پاسخگو به پرسش های عمومی جامعه باشند.

این مسئول خاطر نشان کرد: در کنار تخصص و تعهد حرفه ای، روابط عمومی ها باید از دانش کافی برای پاسخگویی به عموم جامعه برخوردار باشند و با انعطاف و خدمت بی منت اعتماد همه جانبه مردم را به دست آورد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha