۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85116467
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آزمون طرح قرآنی بشری در بوشهر برگزار شد

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبر: 85116467
آزمون طرح قرآنی بشری در بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: آزمون طرح قرآنی بشری به عنوان طرحی نوین در آموزش قرآن کریم در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برگزار شد.

وحید حیدری روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: ۴۰۰ مربی ، استاد و علاقمند به این کتاب الهی از سراسر استان در این دوره حضور داشتند که با حضور ابراهیم کرمانی نژاد به عنوان مدرس و سه تن از اساتید همراه از شرکت‌کنندگان آزمون طرح به صورت شفاهی انجام شد.

وی افزود: استماع کلمات کاربردی قرآن، بیان صحیح حروف و قواعد از نکاتی است که آزمون گیرندگان نسبت به آن اهتمام دارند.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: در پایان برگزاری آزمون به شرکت‌کنندگانی که امتیاز لازم را کسب کنند از سوی معاونت تخصصی قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

وی یادآور شد: به همت کارکنان در واحد قرآن و عترت اداره کل و موسسه قرآنی شمس الضحی بوشهر برنامه‌ای جامع در حوزه دین و قرآن برنامه‌ریزی شده که بدون تردید اجرای آنها گامی اساسی در حوزه ترویج فرهنگ قرآن و عترت محسوب می‌شود.

حیدری اظهار کرد: فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)، آموزش به روش آکادمیک، ارائه‌ محتوا و مطالب آموزشی استاندارد، جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای تمامی اقشار جامعه، پرورش افراد با سطح علمی و آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی و ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم از اهداف برگزاری طرح بشری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha