۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبرنگار: 912
کد خبر: 85116283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دوومیدانی کاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری درخشیدند

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۲۱
کد خبر: 85116283
دوومیدانی کاران کرمانشاهی در مسابقات کشوری درخشیدند
عکس آرشیوی است

کرمانشاه- ایرنا- رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه گفت: ورزشکاران دوومیدانی کار کرمانشاهی در مسابقات بزرگسالان قهرمانی کشور با کسب ۲ مدال طلا، یک نقره، یک برنز، یک عنوان پنجمی و یک عنوان هشتمی خوش درخشیدند.

«احمد روشن‌زاده» روز شنبه به ایرنا افزود: مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در رده بزرگسالان و جوانان روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران برگزار شد و دوومیدانی کاران کرمانشاه توانستند به افتخار قهرمانی نائل گردند.

وی به کسب عناوین کسب شده توسط ورزشکاران کرمانشاهی پرداخت و گفت: حسین کیهانی در ماده سه هزار متر با مانع قهرمان ایران و مدال طلا را به خود اختصاص داد و همچنین سبحان احمدی نیز در ماده ۸۰۰ متر به مدال طلا دست یافت.

به گفته وی، همچنین مرتضی ناظمی در ماده پرتاب وزنه به مدال نقره دست یافت.

روشن‌زاده ادامه داد: در جریان مسابقات قهرمانی کشور امیرفرزام صفری در ماده ۸۰۰ متر سوم ایران شد و مدال برنز گرفت، آرین آسوق پنجم، مهدی معینی هشتم شد.

رئیس هیات دوومیدانی استان کرمانشاه اضافه کرد: از تعداد هشت نفر فینالیست در ماده ۸۰۰ متر، چهار نفر از کرمانشاه به فینال راه یافتند.

وی در پایان گفت: حسین کیهانی قهرمان بازی‌های آسیایی جاکارتا توانست پس از چهار سال محرومیت به اوج آمادگی خود برسد و پس از چهار سال دوری از مسابقات به مدال طلا دست یابد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha