۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85115830
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

حمایت شستا از احداث کارخانه لاستیک بارز لرستان 

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۳:۴۴
کد خبر: 85115830
حمایت شستا از احداث کارخانه لاستیک بارز لرستان 

خرم آباد_ ایرنا_ مدیرعامل شستا با اشاره به اقدامات مؤثر گذشته خواستار ارائه برنامه تأمین مالی پروژه احداث کارخانه لاستیک بارز لرستان شد و گفت: شستا از احداث هر چه سریع‌تر این پروژه حمایت می‌کند.

به گزارش ایرنا، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین (شستا) در بازدید از پروژه احداث کارخانه لاستیک بارز لرستان اظهارداشت: ظرفیت این پروژه تولید هشت هزار حلقه معادل ۵۰ هزار تن تایر رادیال است.

وی بر لزوم توجه به تولیداتی که هم نیاز کشور را برآورده می‌کند و هم از واردات کالا جلوگیری می‌کند، تأکید کرد و گفت: در این مجموعه در بخش‌های مختلف بیش از ۳۰ درصد لاستیک کشور را تولید می‌کنیم و امیدوار هستیم در سال جاری گام‌های مناسبی در جهت اجرایی شدن احداث این کارخانه برداشته شود.

در ادامه این بازدید، جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز با تشریح روند اجرایی این پروژه گفت: برای سرعت بخشی به احداث این کارخانه سه فاز اجرایی در نظر گرفته خواهد شد که در فاز اول ۱۵ هزار تن تایر تولید خواهد شد.

احداث این پروژه منوط به تأمین مالی صندوق توسعه ملی و شستا است که موافقت‌های اولیه آن اخذ شده است احداث کارخانه بارز لرستان به‌صورت مستقیم ۸۵۰ و به‌صورت غیرمستقیم تا ۵۰۰۰ شغل برای منطقه ایجاد می‌کند.

در این بازدید، ابراهیم بازیان مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، معاونین شستا، جمال میرزایی مدیرعامل گروه صنعتی بارز و محمد خدابخشی نماینده مردم شریف الیگودرز در مجلس شورای اسلامی از پروژه احداث کارخانه لاستیک‌سازی بارز لرستان بازدید و راه‌های تأمین مالی این پروژه را بررسی کردند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha