مسئول بسیج رسانه یزد: جهاد تبیین توسط فعالان فرهنگی و رسانه‌ای تقویت شود

یزد- ایرنا - مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه الغدیر یزد گفت: جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری برای نشان دادن خدمات مختلف نظام و انقلاب اسلامی در جامعه بیش از گذشته تقویت شود.

به گزارش ایرنا، علی‌محمد پارسائیان روز جمعه در جمع شرکت کنندگان در اردوی یک روزه فرهنگی تفریحی خانوادگی جمعی از خبرنگاران و فعالان رسانه استان در روستای منشاد مهریز افزود: تلاش برای تحقق جهاد تبیین جزو وظایف و رسالت اصلی همه فعالان رسانه و باید برای انجام آن از هیج کوششی دریغ نکرد.

وی با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی ادامه داد: تقویت جبهه واحد رسانه انقلاب اسلامی با همکاری فعالان خبری و رسانه فارغ از دید جناحی و گروهی موضوع مهم دیگری است که سازمان بسبج رسانه استان با همکاری نخبگان فرهنگی و هنری به دنبال آن است و باید در این خصوص بیشتر کار شود.

این مسئول به اهمیت ارتباط فعالان فرهنگی و رسانه‌ای با روابط عمومی نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای جهاد تبیین و همچنین گسترش فعالیت‌ها و هم‌افزایی و هم‌ا ندیشی اشاره کرد که تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته و باید امسال بیش از قبل شاهد تحقق آن در مناطق مختلف باشیم..

پارسائیان از حضور فعالان رسانه و جمعی از خبرنگاران در این اردو و دورهمی فرهنگی قدردانی کرد و گفت: برگزاری اینگونه برنامه‌های مختلف با حضور خبرنگاران و فعالان رسانه جزو برنامه‌های مهمی است که امسال با همکاری تمامی بخش‌های مرتبط در استان صورت می‌گیرد.

مسئول بسیج رسانه یزد: جهاد تبیین توسط فعالان فرهنگی و رسانه‌ای تقویت شود

وی یادآور شد: ارتقای علمی با برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی یک ضرورت است و در این خصوص طی سال‌های گذشته اقدامات خوبی صورت گرفته و به حول و قوه الهی در سال‌جاری در این خصوص باید شاهد افزایش جلسات و برنامه‌های مختلف مورد نیاز باشیم.

همچنین یکی از اعضای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان یزد گفت: جهاد تبیین و برگزاری دوره‌های آموزشی و فرهنگی با حضور فعالان رسانه و خبرنگاران یک ضرورت است و تاکنون توسط برخی نهادها و بسیج رسانه اقداماتی شده و قطعا بر حسب ضرورت باید گسترش یابد.

سعید شیح علی‌شاهی با قدردانی از خبرنگاران و خانواده بسیج رسانه استان افزود: برگزاری دوره‌های مختلف با حضور اعضا و کارشناسان و نخبگان برای تحقق اهداف عالیه و انجام بهتر و بیشتر بسیج رسانه ضروری است که همه به نقش آفرینی در جهاد تبیین مشغول شوند.

در این برنامه برای اعضا بسیج رسانه و خبرنگاران و فعالان فرهنگی و رسانه‌ای استان برنامه‌های مختلفی پیش بینی و اجرا شد.

از تشکل‌های مختلف رسانه‌ای استان می‌توان به خانه مطبوعات و تشکل انجمن صنفی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری اشاره کرد.

بسیج رسانه استان یزد فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده و بیش از یک هزار نفر عضو دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha