استاندار یزد، بکارگیری همه امکانات برای تکمیل پروژه‌های مسکن را خواستار شد+ فیلم

یزد-ایرنا- استاندار یزد در بازدیدهای سرزده از مناطق مختلف استان، روز جمعه از پروژه های مسکن ملی شهرستانهای اشکذر، زارچ و شهر شاهدیه بازدید و بکارگیری همه امکانات لازم برای تکمیل این پروژه ها را خواستار شد.

به گزارش ایرنا، مهران فاطمی، با همراهی جمعی از مدیران از پروژه های مسکن ملی این مناطق بازدید و دستورات لازم را برای تسریع در ساخت آنها را صادر کرد.

استاندار یزد گفت: استان یزد عزم جدی برای تسریع در روند اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و تحویل آن ها به مردم دارد و همه امکانات را باید بکارگیری کنیم تا این اقدام هر چه زودتر انجام شود.

استاندار یزد، بکارگیری همه امکانات برای تکمیل پروژه‌های مسکن را خواستار شد+ فیلم

فاطمی اظهار داشت: در روند اجرایی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و دیگر پروژه‌ها با هیچ‌کدام از مدیران و مسئولان تعارف نداریم، مدیرانی که خوب عمل کرده باشند تشویق و در نقطه مقابل با مدیرانی که کم‌کاری داشته باشند، برخورد می شود.

استاندار در این بازدید اقدامات دولت به منظور خانه دار شدن مردم را تشریح کرد.

تاکنون ۱۲۵ هزار و ۶۶۳ خانوار در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۵۱۷ متقاضی تایید نهایی شدند، از این افراد ۱۷ هزار و ۱۰۷ نفر نسبت به افتتاح حساب اقدام کردند و برای این تعداد ۱۱ هزار و ۹۹۱ واحد تخصیص داده شده که طراحی و عملیات اجرایی آن آغاز و در حال انجام است.

استان یزد ۱۲ شهرستان و یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha