۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۸:۰۶
کد خبرنگار: 2170
کد خبر: 85115292
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اصناف در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی خود کنترلی داشته باشند

کیش – ایرنا - فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به نقش اصناف در فرهنگ سازی صحیح در جامعه گفت: اصناف و بازاریان در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، خود کنترلی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ «علی اصغر جمالی» شامگاه پنجشنبه در نشست مشترک شورای تامین کیش با مدیران مجتمع‌های تجاری این جزیره با اشاره به همکاری تنگاتنگ اصناف با پلیس برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی، اظهار کرد: اصناف کیش در کمک به کنترل اغتشاشات نیز همراه پلیس بودند تا امنیت لازم برای بازگشت به حالت عادی و فعالیت‌های اقتصادی حاصل شد.

وی با تاکید بر اینکه هم افزایی بیش‌تر اصناف با پلیس قطع یقین تاثیر مثبتی در کنترل ناهنجاری‌های اجتماعی خواهد داشت، افزود: اقدامات فرهنگی و اقناعی در کنترل ناهنجاری‌ها باید مستمر و گسترده‌تر شکل گیرد.

فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش با بیان اینکه پلیس در برقراری نظم اجتماعی حمایت‌های لازم را از اصناف دارد، گفت:‌ نباید اجازه داد تا عده‌ای به صورت هدفمند چهره‌ای خاص از کیش را در شبکه‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.

اصناف در مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی همراه پلیس هستند

مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش نیز در این نشست با بیان اینکه اصناف جهت مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در کنار پلیس هستند، اضافه کرد: اقدامات حمایتی پلیس کیش در ایجاد امنیت و حمایت از اصناف زبانزد است و این نشان از تعامل و همکاری ۲ طرفه دارد.

«رحمان سادات‌نجفی» با اعلام اینکه آماده هزینه برای اقدامات فرهنگی جهت مقابله با ناهنجاری‌ها هستیم، گفت:‌ کیش باید در حوزه فرهنگی نیز همانند حوزه گردشگری جز شاخص‌های کشوری باشد.

وی با اشاره به همکاری متصدیان بازار در کنترل برخی از ناهنجاری‌های اجتماعی همچون بد حجابی، اظهار کرد:‌ با اقدامات فرهنگی و اقناعی انجام شده از میزان این ناهنجاری‌ها بویژه در بخش متصدیان در بازارهای کیش کاسته شده و برای کنترل وضعیت در بخش گردشگران نیز تمامی بخش‌ها باید پای کار باشند.

به گزارش ایرنا، در این نشست که حاضرین به تبادل نظر پرداختند، تشکیل کارگروه عفاف و حجاب ویژه جوامع صنفی در ذیل کمیته تخصصی با محوریت حراست سازمان منطقه آزاد کیش و ارائه شیوه نامه اجرایی و موثر در تمام بخش‌ها از مصوبات اصلی این نشست تخصصی بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha