۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85115136
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هواداران یزدی تیم پرسپولیس به شادی پرداختند

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۵۳
کد خبر: 85115136
هواداران یزدی تیم پرسپولیس به شادی پرداختند

یزد - ایرنا - جمعی از هواداران پرسپولیس با برد این تیم فوتبال در مقابل نساجی مازندران و کسب قهرمانی لیگ برتر بصورت پراکنده با عبور از برخی خیابان‌ها و میدان‌های شهر یزد و مناطق تابعه استان به شادمانی پرداختند.

به گزارش ایرنا، هواداران تیم فوتبال پرسپولیس پنجشنبه شب در برخی از خیابان‌های شهر یزد به خصوص در صفائیه، حسن‌آباد، مریم‌آباد، خیابان تیمسار فلاحی، خیابان دانشگاه و بلوار شهید دشتی شادی کردند.

این ابراز شادمانی به صورت پراکنده با حرکت تعدادی از راکبان موتورسیکلت و اتومبیل سواران طرفدار تیم پرسپولیس در حالی که پرچم تیم خود را در دست داشتند در ۱۱ شهرستان دیگر هم صورت گرفت.

تیم فوتبال پرسپولیس تهران پنجشنبه شب با برتری قاطع چهار بر صفر مقابل نساجی برای هشتمین بار عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران را از آن خود کرد.

به گزارش ایرنا، دیدارهای هفته پایانی بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه آغاز شد، دیدارهایی که تکلیف تیم قهرمان و دومین تیم سقوط کننده را مشخص کرد.

با نتایج رقم خورده در دیدارهای امروز، پرسپولیس با ۶۶ امتیاز به عنوان نخست رسید تا با هشت قهرمانی، همچنان پرافتخارترین تیم باشگاهی ایران باشد. سپاهان نیز با ۶۵ امتیاز و در عین شایستگی به مقام نایب قهرمانی رسید.

مهمترین دیدار ایستگاه پایانی در ورزشگاه مملو از تماشاگر شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و پرسپولیس با برتری قاطع مقابل میزبان، جشن قهرمانی گرفت. در حالی که ۶ هزار بلیت برای این بازی فروخته شد اما بیش از ۱۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر شدند و هواداران میهمان نیز استقبال چشمگیری از بازی دارند.

در ثانیه ۳۰ این دیدار مهرداد عبدی به دلیل خطای آشکار روی عیسی آل‌کثیر اخطار گرفت. در دقیقه ارسال مهدی ترابی با اشتباه دروازه‌بان و مدافعان میزبان همراه شد تا علی نعمتی گل نخست بازی را به ارمغان بیاورد.

در ادامه سروش رفیعی از پرسپولیس و علی شجاعی از نساجی هم اخطار گرفتند. سپس مهرداد عبدی در دقیقه پانزدهم، دومین اخطار خود را گرفت و از زمین اخراج شد.

سپس حقیقی در دقایق ۱۹ و ۲۱ با واکنش‌های عالی خود مانع از گل دوم میهمان شد.

هواداران یزدی تیم پرسپولیس به شادی پرداختند

دقیقه ۲۷ اشتباه مدافع میزبان موجب شد توپ به وحید امیری رسیده و او نیز سعید صادقی را صاحب موقعیت کرد تا این وینگر گل دوم پرسپولیس را ثبت کند. نیمه نخست با همین دو گل به سود شاگردان یحیی گل‌محمدی همراه شد.

پرسپولیس نیمه دوم را هم کاملا در اختیار داشت و در دقیقه ۷۵ شوت سنگین سروش رفیعی هیچ واکنشی از حقیقی به همراه نداشت تا پرسپولیس سومین گل را به دست آورده و سند قهرمانی‌اش امضا شود.

در دقیقه ۷۸ شوت وحشتناک میلاد سرلک به تور دروازه نساجی چسبید تا جشن پرسپولیس کامل شود. سپس سینا زامهران نیز با کارت قرمز داور مواجه شد تا نساجی ۹ نفره شود.

در نهایت سوت پایان بازی به صدا درآمد تا پرسپولیس با برتری چهار بر صفر و رسیدن به امتیاز ۶۶، برای هشتمین مرتبه قهرمان لیگ شود.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، سیدعلیرضا ابراهیمی، سیداحمد موسوی، متین کریم‌زاده، مهرداد عبدی، محمد شریفی، ایوب کلانتری، فرزاد زامهران، علی شجاعی و رضا جعفری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، علی نعمتی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و ۷۲ هیات ورزشی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha