وزیر کشور: حل مشکلات آبی استان اصفهان مورد اهتمام دولت است

اصفهان - ایرنا - وزیر کشور گفت: حل مشکلات آبی استان اصفهان بعنوان یک مساله جدی مورد اهتمام دولت است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد وحیدی پنجشنبه شب پس از شورای اداری استان اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: در این زمینه طرح ها و پروژه هایی وجود دارد که شماری از آنها در دست مطالعه و تعدادی در حال اجراست.

وی عنوان کرد: تامین آب، نیاز اساسی مردم استان است و با تلاش های صورت گرفته این مشکلات حل خواهد شد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان و شماری از شوراهای شهر و روستا جزو فعالیت های اساسی ما برای امسال است تا شور و نشاط مشارکت مردم در انتخابات را شاهد باشیم.

وحیدی اضافه کرد: ستادهای انتخاباتی را در مناطق مختلف تشکیل داده ایم تا با تدارک مقدمات لازم، بستر برای برگزاری مطلوب انتخابات مهیا شود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور و هیات همراه صبح امروز برای سفری ۲ روزه وارد اصفهان شدند و در این سفر برخی از معاونان و مدیران کل وزارت کشور نیز وحیدی را همراهی می‌کنند.

استان اصفهان از نظر آبی شرایط نابسامان و کم‌سابقه‌ای را در نیم‌ قرن اخیر سپری می‌کند، بطوری‌که زاینده‌رود با طول افزون بر ۴۵۰ کیلومتر، بزرگترین رودخانه منطقه مرکزی ایران به شمار می‌رود، در ۲ دهه اخیر از سد "چَم آسمان" در شهرستان لنجان واقع در غرب استان تا تالاب گاوخونی بارها خشک شده و همین امر تامین آب شرب را با مشکل روبه‌رو کرده است، به همین دلیل مسوولان بر آنند تا برای تخصیص آب شرب به مناطق مختلف از جمله مناطق روستایی برنامه ریزی و اقدامات جدی تری داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha