استاندار: سفرهای شهرستانی موجب عدالت در توزیع امکانات در استان می‌شود

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: سفرهای شهرستانی که از امروز کلید خورده است موجب عدالت در توزیع امکانات در مناطق مختلف استان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، «محمدطیب صحرایی» عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان روانسر افزود: در این سفرها ضمن دیدار چهره به چهره با مردم، مسائل و مشکلات شهرستانها بررسی می شود.

وی با بیان اینکه این سفرها با روند برنامه ریزی شده به جلو خواهد رفت اضافه کرد: سفرهای شهرستانی باید موجب ‌شود حرکت در این مناطق در عرصه های مختلف با انسجام و قوت بیشتری انجام شود.

استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مدیران استانی باید پنجشنبه های هر هفته آماده این سفرها شوند و یکی از مهمترین امور فرمانداران نیز پیگیری شبانه روزی مصوبات این سفرها باید باشد.

وی با بیان اینکه سفرهای شهرستانی اقدامی تفننی نبوده و از و وظایف ذاتی ما و مدیران است گفت: دور نخست این سفرها ۱۳ تا ۱۴ هفته بطول خواهد انجامید و دور دوم به بررسی مصوبات دور قبل پیگیری خواهد شد.

صحرایی تاکید کرد: در دور دوم این سفرها علاوه بر پیگیری مصوبات سفرهای پیشین، طرح های جدیدی باید ارائه و در کنار آن مصوبات سفر رئیس جمهور نیز پیگیری شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات مطرح شده در سفر به شهرستان روانسر خواستار جذب سرمایه گذار در بخش های گردشگری و جلب مشارکت خیران مدرسه ساز در این شهرستان شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تاکید کرد : باید در تمام استان فرصت برای ظهور و و بروز توانمندی های استان بیشتر شود.

وی گفت: در همین راستا همه شهرستان ها باید بسته های نمایشگاهی ویژه خود را آماده کنند تا به مناسبت های مختلف در معرض دید گردشگران داخلی و خارجی قرار داده شود تا به این ترتیب ظرفیت های مختلف استان بیان شود.

به گزارش ایرنا، استاندار کرمانشاه از صبح امروز پنجشنبه میهمان مردم روانسر بود، بازدید از بیمارستان ۶۴ تختخوابی، طرح نهضت ملی مسکن، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از غار قوری قلعه، جلسه ستاد تسهیل، دیدار چهره به چهره با مردم، دیدار با فعالان اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و جلسه شورای اداری از جمله برنامه های محمدطیب صحرایی در این سفر یک روزه بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha