۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۳۰
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 85114893
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یک مسوول در وزارت بهداشت: نیازهای درمانی شهرستان خواف پیگیری می شود

گناباد-ایرنا- رییس مرکز توسعه و مدیریت تحول اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: توسعه کمی و کیفی زیر ساخت‌ها و نیازهای درمانی شهرستان خواف مورد توجه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر احمد جوانمرد روز پنج شنبه در جریان بازدید از طرح توسعه بیمارستان ۲۲ بهمن و مراکز بهداشتی و درمانی خواف نسبت به پیگیری ارتقا مرکز آموزش عالی سلامت این شهرستان به دانشکده قول مساعد داد.

وی ادامه داد: از ظرفیت‌های موجود برای تامین اعتبار و تجهیز اتاق عمل چهارم و توسعه بیمارستان ۲۲ بهمن خواف استفاده خواهد شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف هم در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: تامین اعتبار برای توسعه بیمارستان ۲۲ بهمن و ارتقا مرکز آموزش عالی سلامت به دانشکده از مشکلات و نیازهای مهم این بخش است.

علی اکبر شاه قاسی کمبود نیروی درمانی بیمارستان ۲۲ بهمن و لزوم احداث مرکز بهداشت بخش سنگان خواف را یادآور و خواستار توجه بیشتر مسوولان ذیربط به رفع این مشکلات شد.

وی اظهار داشت: اکنون پنج خانه بهداشت شهرستان خواف در کانکس فعال است که باید با تامین اعتبار لازم نسبت به احداث ساختمان برای آنها اقدام شود.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد و جنوب استان خراسان رضوی قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha