مدیرکل حوزه استاندار بوشهر: نشست مدیران اجرایی با مردم در شهرستان‌ها برگزار می‌شود

بوشهر- ایرنا- مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: در راستای ارتباط مستقیم و بهینه برای رفع مشکلات مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر مکلف شده‌اند که در برنامه‌های حضور در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان، دیدارهای چهره به چهره با مردم داشته باشند.

سید حسن موسوی در پایان نشست ملاقات عمومی مردم بخش ریگ با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی به مردم و رفع دغدغه‌های شهروندان به ایرنا گفت: مردم شایسته بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات هستند و مسئولان موظف هستند در حد توان و ظرفیت موجود برای رضایت‌مندی مردم گام بردارند.

وی افزود: این ملاقات چهره به چهره با همت امام جمعه ریگ و در دفتر امام جمعه برگزار شد و مردم بدون واسطه و مستقیم، مشکلات را مطرح کردند.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تصریح کرد: مردم از مناطق مختلف شهری و روستایی بخش ریگ، مسایل و مشکلات خود را مطرح و با حضور مدیران مرتبط، تصمیم‌گیری شد.

وی ادامه داد: مقرر شد بر اساس برنامه زمان‌بندی شده، پیگیری برای رفع مشکلات مطروحه، انجام و تا حصول کامل نتیجه، پیگیری مدیران تداوم یابد.

موسوی تصریح کرد: تسهیلات بانکی، اشتغال، مسکن، درمان و گرفتاری های مردم در ادارات از موارد مطرح شده‌ این نشست بود و دستورات لازم برای رفع دغدغه‌های مردمی صادر شد.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر یادآور شد: بر اساس برنامه زمانبندی شده، در مرکز شهرستان‌ها و بخش‌های استان حضور پیدا می کنیم و بر اساس اطلاع‌رسانی های قبلی انجام شده، میزبان مردم برای شنیدن، پیگیری و رفع مشکلات آنها هستیم.

وی ادامه داد: اگر چه درب اتاق مدیران دستگاه‌های دولتی استان بوشهر بر روی مردم باز است و مطابق با یک شیوه‌نامه در طول هفته نشست‌هایی با مردم برگزار می‌شود اما از مدیران خواسته‌ایم که در طول هفته در خلال دیدار از مراکز شهرستان‌ها و بخش‌ها، با مردم نیز گفت‌وگو کرده و پیگر رفع مشکلات آنها باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha