نماینده دشتی و تنگستان در مجلس: ۱۵۰ میلیارد ریال به حوزه سلامت دشتی اختصاص یافت

بوشهر- ایرنا- نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های به عمل آمده از محل اعتبارات ملی، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های حوزه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا؛ غلامحسین کرمی روز پنجشنبه در نشست شورای سلامت شهرستان دشتی اظهار کرد: شهرستان دشتی از کمبود شدید زیرساخت‌ها در بخش بهداشت و درمان رنج می‌برد، هر چند در چند سال اخیر اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده که تا رسیدن به نقطه مطلوب نیازمند تلاش بیشتر است.

وی افزود: برای رفع این کمبودها، از تمامی ظرفیت‌های بودجه‌ای استفاده کرده ایم و با رایزنی با مدیران دانشگاه علوم پزشکی در استان و مجموعه وزارت بهداشت، سعی شده که تناسبی بین نیازها و امنکانات ایجاد شود.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همواره در کنار مجموعه بهداشت و درمان استان و شهرستان هستیم و برای رفع مشکلات مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

کرمی عنوان کرد: امسال نیز از محل ردیف‌های مختلف بودجه به دنبال تخصیص اعتبارات بیشتری برای نوسازی تجهیزات بهداشت و درمان و به خصوص بیمارستانی، پیگیری برای جذب پزشکان متخصص و ارتقا سطح زیرساخت های درمانی شهرستان دشتی هستیم.

وی یادآور شد: در حوزه جوانی جمعیت باید سبک زندگی ما اسلامی شود و در این زمینه همه دستگاه‌ها باید باید فرهنگ سازی کنند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تمامی اعتباراتی که از سرفصل‌های مختلف بودجه‌ای چه در حوزه ملی و چه استانی برای شهرستان دشتی جذب می‌شود با نگاه فرماندار این شهرستان توزیع می‌گردد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha