۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85114309
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست تخصصی نویسندگی خلاق در بوشهر برگزار شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۲:۳۷
کد خبر: 85114309
نشست تخصصی نویسندگی خلاق در بوشهر برگزار شد

بوشهر_ایرنا_ نشست تخصصی نویسندگی خلاق از سری برنامه‌های جنبی چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر شامگاه چهارشنبه‌ در حاشیه نشست تخصصی نویسندگی خلاق در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این نشست در زمینه ترویج فرهنگ رضوی با حضور مجید ملامحمدی، محمود پوروهاب و سعید هاشمی داوران جشنواره ملی داستان‌نویسی کودک و نوجوان و با استقبال ویژه نویسندگان برگزار شد.

وحید حیدری افزود: نحوه علاقه‌مندی و شناخت استعداد جهت نوشتن و فعالیت‌های داستانی و تاثیر نویسندگی در شکل‌گیری تحول و خلاق بودن از جمله موضوع‌های مطرح شده از سوی داوران جشنواره بود.

وی ادامه داد: معرفی آثار رضوی، نقد و بررسی آثار برگزیده جشنواره و پرسش و پاسخ در ارتباط با داستان و نویسندگی خلاق از مباحث دیگر این نشست بود.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: نشست نویسندگی خلاق موضوع مهم و اثرگذار جامعه است که باید با علاقه‌مندی همراه باشد تا افزایش سطح این حوزه دوچندان شود.

حیدری بیان کرد: انتظار می‌رود با حمایت بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) نشست‌های تخصصی نویسندگی خلاق به شکل مستمر در بندر بوشهر برگزار شود.

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان رضوی ساعت ۲۰ روز پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت با حضور مسئولان کشوری و استانی در مجتمع فرهنگی هنری ۹ دی بوشهر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha