لزوم ارتباط بهینه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی با معاون پنجم استاندار بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ مدیرکل حوزه استاندار بوشهر گفت: استاندار اعتقاد خاصی به رسانه‌ها دارد و خبرنگاران را معاون پنجم خود معرفی کرده و از روابط عمومی‌ها انتظار داریم ارتباط بیشتر و بهتری با رسانه‌ها داشته باشند.

به گزارش ایرنا، سید حسن موسوی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیر و کارکنان روابط عمومی استانداری بوشهر با تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: نقش و کارکرد روابط عمومی در نهادها و سازمان‌ها بسیار مهم است و در واقع روابط عمومی، چشم بینا و گوش شنوای هر مجموعه است.

وی با تاکید بر لزوم ارتباط موثر با افکار عمومی افزود: انعکاس خدمات و اقدامات دولت به جامعه و شفاف‌سازی در این زمینه امر مهمی است که با تلاش و اهتمام روابط عمومی‌ها و تعامل با رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

مدیرکل حوزه استاندار بوشهر تصریح کرد: افزایش امکانات و تجهیزات روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان مورد تاکید قرار دارد و مدیران کل اجرایی باید نگاه ویژه‌ای به حوزه روابط عمومی داشته باشند.

موسوی خواستار حضور موثرتر روابط عمومی‌ها در فضای مجازی شد و گفت: در دنیای ارتباطات، باید از تمام ابزار و امکانات ارتباطی به بهترین شکل بهره بگیریم که استفاده بهینه از فضای مجازی و رسانه‌ای از ماموریت‌های روابط عمومی‌هاست.

وی با اعلام این که یکی از شاخص‌های جشنواره شهید رجایی، میزان ارتباط با عرصه رسانه است، عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعال‌کردن روابط‌عمومی‌ها سعی کنند خدمات دولت به جامعه هدف را از طریق رسانه‌ها و با استفاده از شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی به جامعه ارائه کنند.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha