فجر سپاسی از سد پارس جنوبی جم گذشت و مدعی باقی ماند+ فیلم
بازی فجر و پارس جم جنوبی

شیراز - ایرنا - فجرشهید سپاسی شیراز در رقابت های فوتبال دسته یک، تیم پارس جم جنوبی را شکست داد و همچنان امیدوار به صعود به لیگ برتر در هفته آخر باقی ماند هر چند شانس تیم استقلال خوزستان برای صعود بیشتر است.

به گزارش خبرنگارایرنا، این بازی که از هفته سی و سوم این رقابت ها شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد تیم میزبان با ارایه یک بازی خوب با نتیجه سر بریک به برتر ی دست یافت تا همچنان برای تعیین تیم دوم صعود کننده به لیگ برتربه هفته آخر کشیده شود.

برای شاگردان مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر این بازی از حساسیت زیادی برخوردار بود چرا که آنها در صورت برد می توانستند مدعی باقی بماند.

اما در آن سوی میدان شاگردان امید روانخواه سرمربی تیم پارس خیالشان راحت بود چرا که نه صعود می کردند و نه سقوط برای همین راحت تر به بازی آمدند و جوانمردانه هم بازی کردند.

بازی با برتری فجریها در نیمه نخست ادامه داشت و تیم میهمان هم سعی داشت با توپ های بلند به پشت مدافعان فجر، برای خود فرصت ایجاد کند.

دقیقه ۳۸ بازی روی یک کار گروهی میزبان می توانست به گل برسد اما با بیدقتی از دست دادند.

فیلم گل فجراز روی نقطه پنالتی برای فجر

گل اول فجر، مزد بازی برتر

اما در دقیقه ۴۱ میزبان مزد برتری بازی خوب خود را گرفت،در این لحظه سیفی درعمق دفاع پارس جنوبی، سعید زارع را در موقعیت تک به تک قرار داد اما با خطای مدافع تیم میهمان متوقف شد و داور بازی نقطه پنالتی رانشان داد.

احمد زنده روح که یکی از بهترین بازیکنان تیم فجر در این دیدار بود با ضربه دقیق و بر خلاف حرکت دروازه بان تیم پارس جم توپ را به گل تبدیل کرد تا شادی شیرازی ها روی سکوها که استقبال خوبی هم از این بازی کرده بودند به هوا بلند شود.

نیمه نخست این بازی با همان یک گل به سود فجر پایان یافت.

میزبان نیمه دوم متحول شد

با شروع نیمه دوم فجریها که می دانستند یک گل حاشیه امنیت مناسبی نیست بازهم دست به حمله زدند و ۲ گل دیگر به ثمر رساندند هر چند یک گل هم دریافت کردند.

خوش شانسی میزبان

دقیقه ۶۵ میزبان خیلی خوش شانس بود که دروازه اش باز نشد، در این لحظه حمیدرضا نادری مهاجم تیم میهمان در یک فرصت عالی توپ را به بالای دروازه زد تا بهترین فرصت جمی ها طی این بازی از دست برود.

فجر سپاسی از سد پارس جنوبی جم گذشت و مدعی باقی ماند+ فیلم
باز ی فجر و پارس جم

گل مساوی پارس جم

دقیقه ۶۷ تیم پارس از روی یک ضربه ایستگاهی و اشتباه دروازه بان فجر در دفع ناقص توپ، فرصت خوبی برای میهمان فراهم شد و حمیدرضا نادری با یک ضربه برگردان گل مساوی را به ثمر برساند.

فجریها در این صحنه به داور اعتراض داشتند چرا که اعتقاد داشتند قبل از به ثمررسیدن گل روی دروازه بان این تیم خطا صورت گرفته، بهر حال گل مساوی مورد قبول داور قرار گرفت.

شادی بازیکنان میهمان ۲ دقیقه بیشتر دوام نیافت

اما شادی گل تیم مهیمان بیشتر از ۲ دقیقه بیشتر طول نکشید، دقیقه ۶۹ ، این بار نوبت به فجریها رسید تا از روی یک ضربه ایستگاهی به گل دوم دست یابند، دراین لحظه ارسال خوب زنده روح با ضربه سرمحمد آژیر مدافع پیش تاخته تیم فجر به گل دوم تبدیل شد تا خیلی زود شادی به روی سکو ها بازگردد.

محمد آژیر می توانست دردقیقه ۸۳ بر روی ارسال زنده روح گل دوم خود را به ثمر برساند اما ضربه سر این بازیکن با اختلاف اندک به بیرون رفت تا فجریها به گل سوم نرسند.

گل سوم فجر

دقیقه ۸۹ میزبان به گل سوم رسید ، این بار حرکت انفرادی سید مهدی سجادی و با یک ضربه قشنگ گل سوم را به ثمر رساند تا خیال مهدی رجب زاده سر مربی تیم فجر راحت شود.

در لحظات پایانی بازی فجریها اگر دقت بیشتری می کردند می توانستند گلهای خود را اضافه کنند، که اینگونه نشد، درنهایت این بازی زیبا که شاگردان روانخواه هم عامل آن بودند با نتیجه سه بر یک به سود فجر پایان یافت و سه امتیازشیرین کسب کرد.

فجر سپاسی از سد پارس جنوبی جم گذشت و مدعی باقی ماند+ فیلم
حاشیه : اعتراض مربی تیم پارس به داور و اخراج از روی نیمکت

بیش از ۱۵ هزار تماشاگراز این بازی دیدن کردند و به شدت تیم محبوبشان را طی بازی تشویق کردند.

در پایان هفته سی و سوم تیم شمس آذر قزوین با ۷۰ امتیاز از مدت ها قبل صعودش را به لیگ برتر قطعی کرده بود، استقلال خوزستا ن با ۵۴ امتیاز در رده دوم ایستاد و با توجه به اینکه بازی آخر این تیم در اهواز برابر آرمان گهر سیرجان که سقوط نمی کند، است، تیم استقلال می تواند با برتری در این بازی خانگی با ۵۷ امتیاز به عنوان تیم دوم به لیگ برتر صعود کند.

بهرحال پرونده این مسابقات به هفته آخر کشیده شد تا از بین تیم های استقلال خوزستان، فجر سپاسی و حتی سایپا یکی به لیگ برتر صعود کند.

سایپا در صورتی که تیم های استقلال و فجر در هفته آخر ببازند و این تیم، استقلال ملاثی اهواز را شکست دهد آن وقت این تیم سایپاست که به لیگ برتر صعود می کند.

در انتهای جدول هم سقوط تیم چوکا تالش به دسته دوم قطعی شده و از بین تیم های شهرداری همدان و خلیج فارس ماهشهر هم یکی دیگر به دسته دوم می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha