۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85114261
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

عملیات الی بیت‌المقدس در سبزوار بازسازی شد + فیلم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۴۵
کد خبر: 85114261
عملیات الی بیت‌المقدس در سبزوار بازسازی شد + فیلم

سبزوار- ایرنا - عملیات غرورآفرین "الی بیت‌المقدس" با عنوان "شب‌های پرستاره" در ایام نزدیک به سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس و حماسه فتح خرمشهر، در سبزوار بازسازی و چهارشنبه از این رویداد رونمایی شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ویژه‌برنامه فرهنگی "شب‌های پرستاره" نمایشی زنده است که همراه با جلوه‌های ویژه در آستانه برپایی همایش ملی بزرگداشت ۲ هزار شهید دیار سربداران به اجرا درآمده است.

سرهنگ پاسدار هادی موحدنیا افزود: این بازسازی علاوه بر صحنه هایی از دوارن دفاع مقدس، بخش‌هایی از وقایع تاریخی صدر اسلام، نهضت عاشورا، وقایع پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و بیداری اسلامی منتظران ظهور را دربرمی‌گیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار گفت: در این برنامه نمایشی، صحنه هایی از نقش آفرینی و پشتیبانی رزمندگان غرب خراسان رضوی در عملیات مختلف هشت ساله دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.

سرهنگ پاسدار موحدنیا خاطرنشان کرد: ویژه برنامه بازسازی عملیات غرورآفرین الی بیت المقدس به مدت ۱۰ شب از ساعت ۳۰ :۱۹ در محل یادمان شهدای گمنام سبزوار برگزار می شود.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند بلیت ویژه برنامه شب های پرستاره را به صورت برخط از نشانی http://yun.ir/lbibr۲ و یا به صورت حضوری از نشر شاهد در میدان شهید بهشتی، پاتوق کتاب در چهارراه دادگستری و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان سبزوار تهیه کنند.

به گزارش ایرنا، همایش ملی بزرگداشت ۲ هزار شهید دیار سربداران با هدف تعظیم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان های غرب خراسان رضوی، چهارم خردادماه، در سبزوار برگزار می‌شود.

شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد در غرب خراسان رضوی در مجموع ۲ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha