۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۱:۳۳
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85114032
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهاده‌ها در اصفهان گشایش یافت

اصفهان - ایرنا - نخستین نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده‌ها و پهپادهای کشاورزی با حضور ۶۴ مشارکت کننده در بخش‌های مختلف، روز چهارشنبه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان گشایش یافت.

به گزارش ایرنا، این نمایشگاه تخصصی با مشارکت فعالان اقتصادی از استان‌های اصفهان، تهران، آذربایجان شرقی، زنجان، مرکزی، خراسان رضوی، یزد، فارس، مازندران و آذربایجان غربی تا سی ام اردیبهشت پذیرای عموم خواهد بود.

زمینه فعالیت مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهاده ها، در راستای ساخت سازه گلخانه، تجهیزات گلخانه، بستر کشت، انواع بیل کشاورزی، تولید لوله و اتصالات آبیاری، دستگاه تصفیه آب، نوارهای قطره‌ای آبیاری، تولید و عرضه محصولات و نهاده‌های کشاورزی و پهپادهای کشاورزی است.

پنج کارگاه آموزشی با موضوع‌های آشنایی با فناوری ساخت سازه‌های ارتفاع بلند گلخانه‌ای، گلخانه هوشمند و بهینه سازی مصرف آب و انرژی در گلخانه‌ها، توسعه پایدار گلخانه‌ها و کشاورزی هوشمند، آشنایی با سایبان و توری باغات (نت هاوس) و سطوح تکنولوژی در گلخانه براساس هماهنگی‌های انجام شده در طول زمان برگزاری این نمایشگاه با حضور کارشناسان و گردهمایی اعضای انجمن گلخانه سازان با مدیران وزارت جهاد کشاورزی و صمت برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان به بازدید از نخستین نمایشگاه تخصصی نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی و نهاده ها می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ روزهای ۲۷ تا ۳۰ اردیبهشت به نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق منطقه روشن‌دشت مراجعه کنند.

مراسم آغاز به کار اولین نمایشگاه تخصصی گلخانه، نهاده‌ها و ادوات باغبانی با حضور معاونت امور باغبانی وزارت کشاورزی، مدیر کل دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک، مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی استان، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی و فعالان اقتصادی بخش خصوصی و مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان انجام شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha