۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85113886
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شرکت ۵۰ هزار داوطلب در آزمون نهایی تحصیلی در خوزستان

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۶:۱۷
کد خبر: 85113886
شرکت ۵۰ هزار داوطلب در آزمون نهایی تحصیلی در خوزستان

اهواز- ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه آزمون های پایانی پایه دوازدهم از ۳۱ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود گفت: امسال از استان ۵۰ هزار داوطلب آزمون نهایی پایه دوازدهم در ۳۸۰ حوزه اجرایی شرکت می‌کنند.

به گزارش ایرنا مسعود حمیدی نژاد چهارشنبه در نشست هماهنگی برگزاری آزمون پایه دوازدهم بیان کرد: یکی از مهمترین اصول در برگزاری آزمون نهایی پایه دوازدهم نظارت مستمر بر روند برگزاری این آزمون مطابق با شیوه نامه‌های مصوب است.

وی برگزاری نظام‌مند این آزمون را یکی از اولویت های آموزش و پرورش استان عنوان‌کرد و افزود: نمرات این آزمون تاثیر قطعی ۴۰ درصدی بر نتیجه آزمون کنکور دارد به همین دلیل برگزاری صحیح و سالم این رویداد ضروری است.

حمیدی نژاد ادامه داد: یکی از مهمترین محورهای سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع معلمان ضرورت توجه ویژه به نقش و جایگاه مدارس دولتی بود و بر این اساس آموزش و پرورش خوزستان در یک سال گذشته با اجرای طرح جهش کیفیت و عدالت آموزشی تلاش داشته تا سطح آموزش در مدارس دولتی استان را افزایش دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: همچنین مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود نقش آموزش و پرورش را تحولی و اثرگذار در آینده این کشور توصیف کردند و فرمودند اگر در ۲۵ سال گذشته به آموزش و پرورش توجه می‌شد؛ امروز بسیاری از مسائل پیش آمده در کشور را شاهد نبودیم.

حمیدی نژاد اظهارکرد: تاثیر ۴۰ درصدی نمرات پایه دوازدهم بر نتیجه کنکور، نشان دهنده نحوه آموزش در مدارس است که بر آینده جامعه دانش آموزی تاثیر مستقیمی دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha