۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۷:۲۹
کد خبرنگار: 1240
کد خبر: 85113788
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار آبادان: اکثر روستائیان شهرستان تمایل به پخت نان خانگی دارند

آبادان - ایرنا - معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: شهرستان آبادان منطقه مرزی با شرایط خاص است و روستاییان بیشتر تمایل به پخت و پز خانگی نان دارند که تامین آرد مورد نیاز آنان باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا احسان عباسپور روز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات توزیع آرد در آبادان اظهار کرد: در حوزه آرد و نان با برنامه ریزی‌های انجام شده و همچنین همکاری اتحادیه مربوطه، به واسطه اجرای طرح جدید عرضه، اقدامات مناسبی در این زمینه انجام شده است.

وی با تاکید بر برخورد با کم فروشی نان در سطح شهرستان آبادان افزود: کیفیت و نوع آرد تحویلی به شهرستان آبادان ارتباط موثر و مستقیمی با کیفیت و کمیت نان پخت شده دارد.

عباسپور گفت: با نانوایی‌های که کم فروشی یا خارج از شبکه اقدام به توزیع آرد کنند؛ برابر قانون با آنها برخورد می‌شود.

نماینده آبادان: برای توزیع آرد، شرایط اقلیمی و اجتماعی مناطق در نظر گرفته شود

یکی از نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست خواستار در نظر گرفتن شرایط اقلیمی و اجتماعی مناطق در توزیع آرد شد و گفت: آمایش سرزمینی و گردشگری مناطق در توزیع آرد باید مورد توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

جلیل مختار افزود: برخی از مناطق گردشگری، تفریحی و مسافرپذیر، جمعیت متغیر دارند و برخی مناطق بلحاظ برگزاری مراسم‌های رسمی، شرایط خاص خود را دارند که برای سهمیه آرد و نان آنان باید پیش‌بینی‌های لازم، انجام شود.

وی اجرای طرح هوشمند توزیع آرد در کشور را طرحی موفق در راستای منافع ملی و کشور دانست و افزود: با اجرای این طرح دیگر شاهد نیستیم که نانوایی‌ها سهمیه آرد بگیرند ولی نان پخت نکنند.

مختار بیان داشت: کسی معترض اجرای طرح نیست بلکه نقاط ابهام ونقاط ضعف وجود دارد که باید کارشناسی و برطرف شود.

۲۰۴ نانوایی در آبادان فعالیت می کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha