۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۳:۰۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85113681
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون وزیر راه: سالانه ۱۸۰ هزار میلیارد تومان برای نگهداری راه های کشور نیاز است

کاشان -ایرنا- معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: ۲۳۰ هزار کیلومتر راه در سطح کشور وجود دارد که سالانه برای نگهداری این راه ها به ۱۸۰ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش امانی روز چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت راه های بخش قمصر از توابع شهرستان کاشان افزود: مجموع اعتبارات سال گذشته سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور ۱۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و این اعتبار کافی نیست.

وی اظهار کرد: اتوبان کاشان_قمصر وضعیت نامطلوبی دارد و تلاش داریم این محور را با کمک خیران و سازمان حمل و نقل جاده ای تکمیل و تجهییز کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: بیشتر خرابی جاده ها در این محور به دلیل وجود معادن است و کامیون با بار تناژ بالا جاده را تخریب می کند،توسعه معادن باید با پرداخت عوارض دولتی باشد و وسایل نقلیه به شکل ایمن و با وزن و بار مجاز تردد کنند.

فرماندار ویژه کاشان هم گفت: در منطقه قمصر در بخش جاده جوشقان روکش اسفالت مشکل داشته و چند نقطه حادثه خیز دارد که باید رفع خطر شود،قمصر یک منطقه گردشگرپذیر در سطح ملی و جهانی است و باید اعتبارات برای رفع مشکل جاده های آن ویژه لحاظ شود.

محمدشریف زارعی گفت: همچنین محور قمصر به قهرود هم مشکلاتی داشته و نیازمند تامین اعتبار برای رفع مشکل است و امیدواریم با نگاه ویژه و ملی کمبود محورهای مواصلاتی این منطقه رفع شود.

بخش قمصر از توابع شهرستان کاشان با ۱۴ هزار نفر جمعیت در فاصله نزدیک به ۱۷۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر، در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha