حفظ انسجام ملی اولویت اصلی ماست

رشت - ایرنا - فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان ما نیز باید با نقشه ورود کنیم اما در این میان حفظ وحدت و انسجام اولویت اصلی است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد عبدالله‌پور روز چهارشنبه در شورای فرهنگ عمومی گیلان اظهار کرد: دشمنان ما با نقشه و برنامه‌ریزی قصد ضربه‌زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند که بی‌حجابی نیز یکی از این موارد است اما در گیلان این امر با نگاه کارشناسانه هماهنگ با منظومه فکری مقام معظم رهبری در حال انجام است.

وی افزود: در مبارزه با این پدیده شوم و توطئه دشمن از ۲ قطبی‌سازی جامعه پرهیز کردیم و می کنیم ضمن آنکه باید هر چه زودتر برای سواحل نیز برنامه داشته باشیم چون هدف دشمن این است که پدیده بی‌حجابی را در سواحل گسترش دهد.

وی ادامه داد: در حوزه حجاب چهار گروه شامل مسئولان، اصناف، گروه‌های امنیتی و فضای محیطی فعالیت دارند که خوشبختانه مسئولان و گروه‌های امنیتی اقدامات شایسته‌ای را انجام دادند و در بخش اصناف نیز به خوبی موضوع مدیریت شده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: در فضای محیطی شرایط چندان مناسب نیست و باید با سرمایه‌گذاری بیشتر و مناسب‌تر در این بخش نیز ورود کنیم تا این فضا مناسب‌تر شود و به طور حتم پدیده بی‌حجابی حل خواهد شد اما این امر حوصله می‌خواهد.

برخورد هوشمندانه با نقشه‌های دشمنان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان هم در این جلسه عنوان کرد: برای مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان باید هوشمندانه برخورد کرد که در خصوص پدیده بی‌حجابی نیز با این رویکرد در گیلان اقدام شده است.

حفظ انسجام ملی اولویت اصلی ماست

سردار عزیزالله ملکی افزود: نیروهای انتظامی در تمامی فضاها حضور هوشمندانه دارد و افرادی که در مناطق مختلف به خصوص در میدان اصلی رشت با برنامه‌ریزی و طبق نقشه کشف حجاب می‌کنند، شناسایی می‌شوند.

وی ادامه داد: باند سازمان یافته در امر ترویج بی‌حجابی را شناسایی و دستگیر کردیم که این افراد با گرفتن مبالغی بی حجابی راترویج می کردند.

سردار ملکی در خاتمه خاطرنشان کرد: خوشبختانه هم‌اینک شرایط استان مناسب است و گیلان در وضعیت برخورد با کشف حجاب رتبه دوم کشور را دارد.

در جلسه شواری فرهنگ عمومی گیلان که در رشت برگزار شد، آیت‌الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت، اسدالله عباسی استاندار این استان و برخی از مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha