۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 85113554
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سردار پاکپور: مردم یاری از اولویت‌های سپاه است

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۳۲
کد خبر: 85113554
سردار پاکپور: مردم یاری از اولویت‌های سپاه است

سنندج- ایرنا- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از برنامه‌های اساسی سپاه مردم یاری است؛ چراکه بهره‌مندی مردم از امکانات، امنیت پایدار را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار محمد پاکپور روز چهارشنبه در آیین افتتاح بهره برداری از پروژه آبرسانی ‌سپاه به ۱۶۹ روستای کردستان در شهر مالوجه از توابع شهرستان قروه اظهار کرد: اگر مردم مشکل نداشته باشند، خود آنان در تامین امنیت پایدار، مشارکت خواهند کرد؛ همانکاری که در سیستان و بلوچستان در حال انجام است.

وی یادآور شد: سپاه در سراسر کشور و به ویژه مناطق مرزی و کمتر برخوردار، در بحث آبرسانی مشغول خدمت است و در طول دوران انقلاب اسلامی، در کنار ایجاد امنیت، در زمینه خدمت رسانی به مردم هم وارد عمل شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به آغاز طرح جهاد آبرسانی به ۱۶۹ روستای کردستان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: امروز آبرسانی به شهر مالوجه و چند روستا به بهره برداری می رسد.

سردار پاکپور ادامه داد: در برخی مواقع عملیات خدمات رسانی در سیستان و بلوچستان به مردم ۲ برابر کارهای امنیتی بوده است.

وی یادآور شد: از سال گذشته و در دولت سیزدهم، بحث رفع تنش آبی و تامین آب شرب روستاها مطرح شد، سپاه هم با تمام توان به ویژه نیروی زمینی در این راستا قدم برداشت.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: ۱۱ ماه از اجرای طرح جهاد آبرسانی شروع شده و تا کنون این طرح در کشور ۳۵ درصد پیشرفت داشته است.

مراسم بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به روستای مالوجه قروه در قالب پروژه آبرسانی به ۱۶۹ روستای استان کردستان صبح امروز با حضور سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و استاندار کردستان برگزار شد.

سپاه کردستان پروژه آبرسانی به ۱۶۹ روستا را ۲۰ فروردین ماه سال گذشته آغاز کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha