۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۳۳
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85113317
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: مدیران دستگاه‌ها مصوبات سفر رئیس جمهور به دزفول را پیگیری کنند

دزفول-ایرنا- معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه دزفول، سفر هفتم اردیبهشت ماه رئیس جمهور و هیات دولت به این شهرستان را یادآور شد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس جمهور به شهرستان دزفول را پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز چهارشنبه در نشست شورای اداری دزفول که با موضوع برنامه‌های چهارم خرداد در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، از زحمات مدیران ادارات در برنامه‌های گذشته شهرستان از جمله سفر رییس جمهور قدردانی کرد.
وی ادامه داد: سفر هیات دولت، مصوبات بسیار خوبی برای شهرستان دزفول در پی داشت و اکنون به دنبال تصویب آنها هستیم از این رو مدیران شهرستان باید مصوبات را از ادارات کل پیگیری کنند.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: برای چهارم خرداد برنامه‌هایی پیشنهاد شده که امیدواریم با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرا شوند و مردم طعم این مناسبت را با خدمات دستگاه‌های دولتی بچشند و مردم بدانند مسوولان به فکر آنها هستند.
وی خواستار فضاسازی شهری و تبلیغ برنامه‌های چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری مردم دزفول توسط رسانه‌ها شد و افزود: روز گذشته نیز آیین تشییع و خاکسپاری شهیدان قاطمه باف و کاید خورده ۲ شهید دوران دفاع مقدس دزفول با حضور مردم انقلابی و گروه‌های مذهبی این شهرستان برگزار شد که بازتاب رسانه‌ای خوبی داشت.

خردمند بیان کرد: استقبال باشکوه مردم قابل ستایش بود و امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری نیز در این نشست به مسوولان و مدیران دستگاه های اجرایی دزفول توصیه کرد به کار مردم برسند و در صورتی که توان رفع مشکلات را ندارند ابروگشاده باشند.

آیت الله سید رحیم توکل با انتقاد از عملکرد برخی مدیران و تاکید بر لزوم علی وار عمل کردن آنها افزود: نتیجه عمل و کوتاهی هرکس در همین دنیا به خودش می‌رسد ضمن اینکه اثرات اخروی اعمال نیز محفوظ است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز گفت: امسال ۴۰ درصد نمرات نهایی در کنکور تاثیر دارد به همین منظور ۱۴ حوزه در دزفول اضافه کردیم و تعداد حوزه‌ها در این شهرستان به ۳۴ حوزه رسید.
امیر ظاهرطحان با بیان اینکه پنج هزار و ۲۰۰ دانش آموز دزفول در پایه دوازدهم تحصیل می‌کنند، افزود: باید ضمن برقراری تجهیزات امنیتی، قطعی برق نیز نداشته باشیم تا آزمون‌ها بدون دغدغه برگزار شوند.

وی با بیان اینکه تصحیح اوراق الکترونیکی انجام خواهد شد، خواستار همکاری مسوولان برای تامین تجهیزات و فراهم کردن بهترین شرایط برای برگزاری کنکور شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha