اطلاع‌رسانی اقدامات توسعه‌ای در خراسان جنوبی همت مضاعف می‌طلبد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به سیاست‌های تدوین شده در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره خراسان‌ جنوبی، اطلاع‌رسانی این اقدامات همت بیش از پیش می‌طلبد که مهمترین انتظار ما از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، جواد قناعت در پیامی به مناسبت ۲۷ اردیبهشت "روز ارتباطات و روابط عمومی" به این کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد که "به‌طور هنرمندانه اطلاع‌رسانی کنید تا مردم تا عمق جانشان قبول کنند. الان هم خیلی از کارهای شما را مردم نمی‌دانند، یعنی از کارهای بزرگ و کارهای ملی اطلاع پیدا نمی‌کنند، چه برسد به کارهای بخشی و استانی، چه برسد به کارهای ساختاری... اینها را باید تفهیم کرد و برای مردم بیان کرد. این کار برای مردم هم امیدزاست، هم روشنگر است، هم کمک و حمایت مردم را به دنبال دارد، و هم روشنگر در مقابل انتقادهاست".

وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مردم‌سالاری دینی از بدو شکل‌گیری و طی این چهل و اندی سال، همواره عدالت اجتماعی را در دستور کار داشته و در راستای تحقق این مهم هم گام‌های ارزنده‌ای برداشته است.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: اقدامات درخور در زمینه رشد و تعالی علمی، فناوری، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، هنری تنها بخش‌هایی از توفیقات نظام در این سال‌هاست که همگی با تکیه بر نیروی انسانی خلاق، متعهد، متبحر و کارآمد رقم خورده و به ارتقای جایگاه ایران اسلامی در دنیا انجامیده است، اتفاق مهمی که خار چشم دشمنان شده و آنها را بر آن داشته که با کوچک شمردن این توفیقات، به اصل نظام ضربه وارد آورند.

وی گفت: بدون تردید در این عصر پیشرفت فناوری و جلوداری رسانه‌ها، آنچه مهم است و می‌تواند تمامی خدعه‌های معاندان را نقش بر آب سازد، اطلاع‌رسانی دقیق، هنرمندانه و به‌موقع دستاوردها و اقدامات است که از قضا مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری (حفظه الله) و نیز اصلی‌ترین تکلیف روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی است.

قناعت افزود: اینجانب روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه نیروهای خدوم واحدهای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به‌واسطه تلاش‌های صورت گرفته و مساعی مأجورشان در راستای معرفی و انعکاس دستاوردهای نظام، ضمن تقدیر و تشکر، تبریک می‌گویم.

وی تصریح کرد: با عنایت به اهتمام دولت سیزدهم در پیشرفت و تعالی کشور و نیز با توجه سیاست‌های تدوین شده در استان در راستای زدودن غبار محرومیت از چهره خراسان‌ جنوبی، اطلاع‌رسانی این اقدامات، همتی بیش از پیش می‌طلبد که بی شک مهمترین انتظار ما از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است. امید که در سایه عنایات پروردگار و در ذیل ولایت حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) همواره سربلند و منصور باشید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha