روابط عمومی‌های استان یزد پاسخگوی مطالبات مردم باشند + فیلم

یزد- ایرنا- مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: روابط عمومی‌ها نباید توجیه کننده اقدامات دستگاه‌ها باشند بلکه باید در پاسخگویی به مردم و برقراری ارتباط با آنها صداقت را سرلوحه اقدامات خود قرار داده و پاسخگوی مطالبات باشند.

"علی صالحی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات ، افزود: اهمیت و جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در این زمان که فضای مجازی پیشتاز است، دوچندان شده و موفقیت سازمان‌ها و ادارات به فعالیت درست و حرفه ای روابط عمومی‌ آن‌ها وابسته است .

وی ادامه داد: متاسفانه آنگونه که باید به این حوزه توجه نمی شود و در مواردی با کاستی هایی مواجه هستیم و اگر در این زمینه از روی علم، آگاهی و تخصص اقدام شود قطعا بسیاری از دغدغه های مردم و مراجعه کنندگان نیز رفع خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد گفت: فعالیت در حرفه روابط عمومی بدلیل گستردگی مسئولیتی که دارد باعث شده یکی از شغل های پراسترس باشد و لذا حضور در این سمت نیازمند عمل سریع و درست در شرایط پراسترس و گاهی تنش زا است .

صالحی در زمینه برنامه های هفته روابط عمومی در استان نیز تاکید کرد: بدلیل عدم موازی کاری و اجرای درست برنامه ها و اینکه هر ارگان و اداره خودشان نیز برنامه هایی را داشتند نشست روابط عمومی های استان در روز ششم خرداد برگزار خواهد شد.

مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد یادآور شد: توسط شورای اطلاع رسانی استان نیز آیین نامه ای درحال تدوین است و روابط عمومی دستگاههای اجرایی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و امیدواریم با این اقدام نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت توانمندی ها اقدام گردد چون روابط عمومی قلب تپنده مجموعه‌ خود است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha