۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۱۶
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85113215
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یادواره ۳۵۲ شهید خوشاب خراسان رضوی برگزار شد + فیلم

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۶:۱۶
کد خبر: 85113215
یادواره ۳۵۲ شهید خوشاب خراسان رضوی برگزار شد + فیلم

سبزوار- ایرنا- یادواره ۳۵۲ شهید شهرستان خوشاب، با هدف پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سه‌شنبه‌شب با حضور مسوولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و اقشار مختلف مردم این منطقه خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه خوشاب در آیین یادواره شهدای این شهرستان گفت: دشمن و عناصر وابسته اش به غلط گمان می کنند مردم نسبت به انقلاب و ارزشهای اسلامی دلسرد شده اند.

حجت الاسلام مرتضی تیجانی اظهار داشت: افرادی که چنین تصور می کنند که مردم از انقلاب دلسرد شده اند، شکوه و حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف انقلاب و یادواره شهدای شهرستان خوشاب را ببینند.

یادواره ۳۵۲ شهید خوشاب خراسان رضوی برگزار شد + فیلم

وی تصریح کرد: هدف دشمن در تقابل با نظام جمهوری جمهوری اسلامی، دلسرد کردن مردم از مبانی و آرمانهای انقلاب است اما مردم ما با عهدی که با ولایت فقیه و شهدا بسته اند، همواره در صحنه حضور دارند.

امام جمعه خوشاب گفت: برای برگزاری یادواره شهدای خوشاب، ماهها برنامه ریزی شده و افراد و ارادتمندانی بدین منظور بیدارخوابی بسیاری کشیده اند، که همه این موارد بیانگر عشق، دلدادگی و تکریم شهداست.

حجت الاسلام تیجانی اظهار داشت: شهدا از جان خود برای ارزشهای اسلامی، عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی مایه گذاشتند و شایسته تجلیلی بیش از این هستند.

یادواره ۳۵۲ شهید خوشاب خراسان رضوی برگزار شد + فیلم

به گزارش ایرنا، یادواره شهدای شهرستان خوشاب در راستای کنگره ۲ هزار شهید دیار سربداران همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار شد که یکی از رزمندگان و راویان دوران دفاع مقدس به بیان خاطراتی از رشادت های شهدا و رزمندگان این دوران پرافتخار پرداخت.

تجلیل از خانواده‌ معظم شهدای شهرستان خوشاب، برپایی نمایشگاه، اجرای سرود، سخنرانی، مرثیه‌سرایی و مداحی از دیگر بخش‌های یادواره شهدای خوشاب بود.

شهرستان خوشاب در راه حفظ ارزش های نظام جمهوری اسلامی تاکنون ۳۵۲ شهید تقدیم کرده است.

شهر سلطان آباد، مرکز این شهرستان در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha