تدارک لازم برای دو جشن قهرمانی همزمان دیده شد/ برگزاری فینال جام‌حذفی با نظر قلعه‌نویی

تهران-ایرنا- رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ برنامه‌های هفته آخر لیگ برتر، زمان برگزاری فینال جام‌حذفی و همچنین شرایط فصل آینده را تشریح کرد.

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر سه‌شنبه شب در گف‌وگویی تلویزیونی درباره برنامه‌ سازمان لیگ برای برگزاری جشن قهرمانی در هفته پایانی لیگ برتر گفت: دو شهر می‌توانند میزبان جشن قهرمانی باشند و ما باید فضاها را بررسی کنیم و سپس جانماهایی لازم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: باید برای هواداران هم برنامه‌ریزی‌ها لازم صورت گیرد تا مشکلی پیش نیاید.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: هواداران مازندرانی همیشه از فوتبال استقبال داشتند اما در این دیدار ٦ هزار بلیط فروخته خواهد شد که ١٠ درصد آن برای هواداران پرسپولیس است. از همه عزیزانی که کمک کردند تا این ٢ بازی(نساجی با پرسپولیس‌ و مس‌کرمان‌ با سپاهان) را با حضور هواداران برگزار کنیم تشکر می‌کنم.

مهدی درباره اینکه احمتال دارد ظرفیت بیشنری در اختیار پرسپولیس قرار بگیرد، خاطرنشان کرد: دادن ظرفیت بیشتر به هواداران پرسپولیس در اختیار باشگاه نساجی است‌. در این موارد ما در سازمان لیگ تصمیم گیرنده نیستیم و شرایط در اختیار میزبان است.

مهدی در ادامه درباره برنامه‌ریزی برای جشن قهرمانی در دو شهر، گفت: همه تمهیدات لازم را اندیشیده‌ایم. روابط عمومی سازمان لیگ به صورت کاملا موازی دو برنامه برای جشن قهرمانی به صورت مشابه را در کرمان و قائمشهر در نظر گرفته است.

وی افزود: برای سکوهای قهرمانی در کرمان و قائمشهر برنامه‌ریزی شده و نیروها نیز در این دوشهر تقسیم خواهند شد. مشکلی نیست، جام‌ها یکی است و مدال‌ها نیز کاملا مشابه است.

رئیس کمیته مسابقات درباره نظارت روی بازی‌های هفته آخر اظهار داشت: در جلسه آخر کارگروه نظارت با حضور رئیس فدراسیون درباره تک تک ۸ بازی صحبت شد و تمهیدات لازم در نظر گرفته شد. ناظران اخلاق و کمیته انضباطی در تمام بازی‌ها حضور دارند و در بازی‌های مهم سازمان لیگ با دو ناظر نظارت می‌کند.

رئیس کمیته مسابقات درباره زمان فصل نقل و انتقالات هم گفت: برنامه نهایی شده و قرار است با بخش بین‌الملل و تیم ملی هماهنگ شود و احتمالا بعد از لیگ و قبل فینال جام حذفی حتی هفته‌ها و برنامه فصل آینده را اعلام کنیم.

مهدی درباره زمان برگزاری فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: قبل از برنامه‌ریزی تیم ملی، تاریخ ۱۰‌خرداد را برای فینال جام حذفی پیش بینی کرده بودیم اما امیر قلعه‌نویی درخواست داشت که ۹ خرداد ملی‌پوشان را در اختیار داشته باشد. امیدواریم درباره این یک روز به تعامل برسیم و بازی برگزار بشود.این در اختیار سرمربی تیم ملی است اگر به توافق برسیم فینال ۱۰ خرداد برگزار می‌شود و گرنه، نهم انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha