رییس جمهور ۱۱ طرح توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان را افتتاح کرد

چابهار- ایرنا- آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیسی جمهور در سفر به سیستان و بلوچستان ۱۱ طرح شرکت توزیع نیروی برق این استان را با ۴۱ میلیارد تومان اعتبار افتتاح کرد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف ساخت، اصلاح و توسعه شبکه برق افتتاح شد.

محمد رئیسی افزود: توسعه شبکه برق روستایی در شهرستان نیکشهر، احداث شبکه فشار متوسط با هادی روکش دار جهت تعدیل فیدر دیرمان بخش پلان، نصب یک دستگاه بوستر در نیکشهر، جابجایی پایه‌های معابر روستایی در شهرستان‌های چابهار و کنارک، رفع افت ولتاژ روستایی در شهرستان‌های دشتیاری و نیکشهر، تعویض شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در شهرستان‌های دشتیاری، چابهار و نیکشهر و برقرسانی به ۵۰۰ واحد از مجموع هزار واحد منطقه مرادآباد چابهار، از جمله پروژه های قابل افتتاح در این سفر است توسط رییس جمهور امروز افتتاح شد.

وی ادامه داد: احداث و اصلاح حدود ۸۳ کیلومتر شبکه برق، نصب ۲۶ دستگاه ترانسفورماتور و یک دستگاه بوستر از دیگر برنامه قابل افتتاح بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برای افتتاح و بهره برداری از این پروژه‌ها حدود ۴۱ میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها حدود ۱۴ هزار خانوار این مناطق از برق مطمئن و پایدار بهره مند شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha