دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۲:۱۱
کد خبر: 85112887
دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می‌یابد

مشهد-ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا از فردا افزایش پیدا می‌کند به طوری که پنجشنبه هفته جاری دمای هوای روزانه به جز در مناطق سردسیری به حدود ۳۰ درجه و بیش از آن خواهد رسید.

آیدا فاروقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز به تناوب تا فردا بعد ازظهر، برای مناطقی از استان به خصوص شمال غرب، مناطقی از مرکز و شهرهای تربت حیدریه، فریمان و توابع آنها بارش باران پیش‌بینی شده است که در مناطق گرمسیری به شکل رگبار با رعد و برق و احتمال تگرگ خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین به تناوب وزش باد به نسبت شدید تا شدید اتفاق می افتد که بروز خسارت در پاره ای نقاط و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین میزان بارشها در شبانه روز گذشته در درگز با ۶.۶، قوچان با ۵.۶ و گلمکان با ۳.۴ میلیمتر به ثبت رسیده و در ایستگاه فرودگاهی مشهد نیز ۱.۵ میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

فاروقی افزود: همچنین در طی این مدت، بیشترین سرعت وزش باد با ۱۱۲ کیلومتر در ساعت در بردسکن به ثبت رسیده است و قوچان با چهار درجه و مه ولات با ۳۳ درجه سلسیوس سردترین و گرمترین نقاط استان بوده‌اند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha