فلاحت‌زاده: حواشی ساپینتو به استقلال ضربه زد/ باید بهترین نفرات به هیئت مدیره اضافه شوند

تهران- ایرنا- پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ساپینتو باید بداند رفتارهای حاشیه‌ای او به استقلال ضربه زده و او باید در کنار زمین دست از این حاشیه‌سازی‌ها بردارد.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص آخرین بازی استقلال مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ برتر اظهار داشت: استقلال شانسی برای قهرمانی در لیگ برتر ندارد اما برای اینکه فصل را با خاطره خوب به پایان برساند باید سه امتیاز بازی با تراکتور را به دست آورد.

وی افزود: استقلال فصل پرحاشیه‌ای را پشت سر گذاشت، فصلی که با اتفاقات و چالش‌های زیادی همراه شد، این تیم در طول این فصل با تغییرات مدیریتی زیادی همراه شد، این تغییرات و عدم حمایت از کادر فنی و بازیکنان موجب شد تا شکافی بین باشگاه و تیم فوتبال شکل بگیرد.

خاطرنشان کرد: واقعا حیف شد که استقلال در هفته‌های آخر امتیازات مهم و سرنوشت‌سازی را از دست داد. از دست امتیاز مقابل تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان باعث شد تا قهرمانی به راحتی از بین رود.

تصریح کرد: اینکه استقلال بتواند قهرمان جام حذفی شود به تلاش بازیکنان و کادر فنی بستگی دارد؛ چرا که در این فصل آنها تنها بودند و حمایت نشدند. به نظر من اگر این اتفاق شکل بگیرد هیچ کس به جز بازیکنان و مربیان نقش نداشتند.

تاکید کرد: ریکاردو ساپینتو باید بداند رفتارهای حاشیه‌ای او به استقلال ضربه زده و او باید در کنار زمین دست از این حاشیه‌سازی‌ها بردارد. اینکه وی مدام با داور و حریف درگیر شود تمرکز تیم را به هم می‌ریزد.

پیشکسوت استقلال گفت: باید بهترین نفرات به هیئت مدیره باشگاه استقلال اضافه شوند. افرادی که باری از دوش تیم بر دارند و بتوانند به تیم خدمت کنند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha