۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۲۰:۰۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85112584
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: جهاد تبیین در سرلوحه کاری روابط‌ عمومی‌ها قرار گیرد

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر با اشاره به ضرورت جهاد تبیین در کلام رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، نهادها و ارگان‌ها باید برای زدودن ابهامات و شبهات و بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت، جهاد تبیین را در سرلوحه کاری خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ حجت الاسلام "محمدعلی ارزنده" روز دوشنبه به مناسبت آغاز هفته ارتباطات و روابط عمومی در دیدار با مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر افزود: در تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب نباید کوتاهی کنیم.

وی روابط عمومی‌ها را حکم پیشانی و زینت‌بخش هر سازمان، ارگان و نهادی دانست و بیان کرد: روابط عمومی‌ها معرف آن سازمان و ارگان هستند و باید به نحو احسن با افراد حقیقی و حقوقی ارتباط برقرار کنند، چراکه بهترین نوع برخورد و رفتار روابط عمومی‌ها با مردم، بزرگترین خدمت به اداره مربوطه و در راستای جهاد تبیین است.

امام جمعه ملایر ضمن تاکید بر ضرورت بیان دستاوردها و خدمات نظام و دولت از سوی روابط عمومی‌ها و تنویر افکار عمومی، اظهار داشت: با توجه به خدمات و اقدامات بسیار خوبی که در دولت سیزدهم صورت گرفته، در حوزه روابط عمومی و بیان این دستاوردها و خدمات به خوبی عمل نشده و بسیاری از این اقدامات مغفول مانده است.

حجت الاسلام ارزنده با بیان اینکه به خوبی نمی‌توانیم دستاوردها و خدمات را برای مردم تبیین کنیم، ادامه داد: این در حالی است که تبلیغات سوء دشمن علیه نظام و ملت ایران بیشتر از تبلیغات مثبت ما از دستاوردهای نظام است.

امام جمعه ملایر: جهاد تبیین در سرلوحه کاری روابط‌ عمومی‌ها قرار گیرد

وی خطاب به روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر تاکید کرد: در کارتان صداقت و اخلاق‌مداری را سرلوحه قرار دهید، نه افراط کنید نه تفریط بلکه وظیفه خود را به درستی انجام دهید و اجازه ندهید در هیچ شرایطی حق مردم ضایع شود.

امام جمعه ملایر ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)، گفت: امام صادق(ع) برای شیعه بسیار تلاش کرد و در این زمینه همه ما، مسئول روابط عمومی معرفی شیعه هستیم و کلیاتی که در طول ۴۴ سال از نظام بیرون می‌رود، معرفی شیعه است.

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر نیز با اشاره به مجاهدت روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در راستای تحقق جهاد تبیین، بیان کرد: روابط عمومی‌های نهادها، ارگان‌ها و ادارات ملایر از همه توان و ظرفیت خود برای انعکاس خدمات و دستاوردهای نظام و دولت استفاده می‌کنند تا منویات رهبر معظم انقلاب در این زمینه روی زمین کند.

"علی ساریخانی‌مقدم" روابط عمومی‌ها را چشم و گوش و زینت یک اداره و سازمان دانست و افزود: روابط عمومی‌ها بر سه اصل اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی استوارند و هر ساله رهبر فرزانه انقلاب بر وظیفه و نقش مهم روابط عمومی‌ها تاکید دارند.

وی ادامه داد: از سال گذشته با تاکید فرماندار ویژه ملایر مجددا فعالیت شورای روابط عمومی‌های شهرستان ملایر فعال شد و برنامه‌های خوبی در این زمیته تدوین و اجرایی شده است.

امام جمعه ملایر: جهاد تبیین در سرلوحه کاری روابط‌ عمومی‌ها قرار گیرد

مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: امسال همزمان با هفته و روز ارتباطات و روابط عمومی برنامه‌هایی همچون غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با امام جمعه و فرماندار ویژه ملایر، اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و طرح‌های عمرانی و گردشگری، برگزاری کارگاه تولید محتوا با تلفن همراه و خبرنویسی و مسابقات ورزشی تدوین و در حال اجرا است.

ساریخانی‌مقدم یادآور شد: در این هفته همچنین از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایرنا؛ ۲۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha