۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85112298
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

استان سمنان در دهه کرامت میزبان کاروان خدام رضوی است

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۰۱
کد خبر: 85112298
استان سمنان در دهه کرامت میزبان کاروان خدام رضوی است

سمنان- ایرنا- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: کاروان خدام رضوی در دهه ‌کرامت در قالب جشن «زیر سایه خورشید» مهمان استان می‌شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حسن سعدالدین روز سه‌شنبه در نشست با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات در محل مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان ویژه دهه کرامت افزود: جشن «زیر سایه خورشید» با حضور کاروان خدام رضوی شامل یک مبلغ و سه خادم که یک نفر مداح است، برگزار می‌شود.

وی افزود: از سوم تا دهم خرداد استان سمنان میزبان خدام رضوی است.

سعدالدین تصریح کرد: کاروان خدام رضوی به ترتیب در شهرستان‌های گرمسار، مهدیشهر، سرخه، آرادان، سمنان، میامی،دامغان و شاهرود حضور خواهند یافت. راه‌اندازی پویش اطعام رضوی در خانواده‌ها با پخت غذا و توزیع بین نیازمندان با هدف ترویج فرهنگ رضوی از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در استان سمنان است.

وی یادآور شد: توزیع بسته‌های معیشتی و پوشاک بین نیازمندان از دیگر برنامه‌های گرامیداشت دهه کرامت در استان سمنان است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان بیان کرد: سرکشی از بیماران، اهدای خون خادمیاران، راهپیمایی حرم تا حرم به صورت خانوادگی در سمنان از امامزاده علی ابن جعفر(ع) به سمت امامزاده یحیی(ع) و برگزاری جشن در مسجدها و بوستان‌ها از دیگر برنامه‌های دهه کرامت با هدف نشاط‌افزایی است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ رضوی نقشی مهم در ترویج فرهنگ مهربانی دارد و فضای مجازی بستر مناسب برای ترویج این فرهنگ است.

۱۰ روز اول ماه ذی‌القعده که فاصله بین ولادت حضرت معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) است با عنوان دهه کرامت نامگذاری شده‌ است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha