۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85112279
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۰ مخزن سطل مکانیزه زباله در بافت قدیم قشم نصب شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۵:۲۹
کد خبر: 85112279
۴۰ مخزن سطل مکانیزه زباله در بافت قدیم قشم نصب شد

قشم - ایرنا - شهردار قشم از خرید و نصب ۴۰ مخزن سطل مکانیزه زباله ۶۶۰ لیتری برای مدیریت پسماند از سوی واحد خدمات شهری این شهرداری در بافت قدیم این شهر خبر داد.

میرداد میردادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به فقدان و یا خرابی مخزن های زباله در معابر زیادی از بافت قدیم شهر قشم افزود: به منظور رفع این مشکل و در راستای افزایش خدمات رسانی به شهروندان، تعداد ۴۰ عدد مخزن سطل مکانیزه زباله خریداری شد.

وی تصریح کرد: این تعداد مخزن با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال خریداری شده و انتظار می رود شهروندان از هرگونه تخریب و یا آسیب رساندن به این مخزن ها پرهیز کنند.

۴۰ مخزن سطل مکانیزه زباله در بافت قدیم قشم نصب شد

شهردار قشم توضیح داد: این مخازن فلزی از جنس نشکن و غیر قابل اشتعال بوده و هر کدام از آنها بیش از ۶۰ میلیون ریال برای شهرداری قشم هزینه در بر داشته است.

میردادی با درخواست از شهروندان برای مشارکت در حفظ و نگهداری از این مخازن جدید تاکید کرد: ساکنین در بافت قدیم شهر قشم باید از جابجایی این مخازن خودداری کرده و آنها را در معابر این بافت رها نکنند.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر مربع از تنگه هرمز به موازات ساحل جنوبی ایران به طول ۱۳۵ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر از توابع هرمزگان است و ۳۰۰ کیلومتر خط ساحلی دارد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌ های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در میان آب‌ های خلیج فارس گسترده شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha