معاون استاندار : فارس ظرفیت های کم نظیر برای عملی کردن دیدگاه‌های امام راحل دارد

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: جامعه امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند عملی کردن دیدگاه‌های عالمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است ، استان فارس در این عرصه ظرفیت های کم نظیر دارد و باید از آن بهره گیری بیشتری کرد.

به گزارش ایرنا، محمد فرخ زاده، روز دوشنبه در جلسه هماهنگی ستاد استانی بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در شیراز افزود: ضرورت دارد که در سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی، توجه بیشتری به فضایل، نظرات، راهبردها و دیدگاه های ایشان شود.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس ادامه داد: باید مسائل تبیینی، آشنایی با افکار و جهانبینی مد نظر حضرت امام بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد. برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال، فرصتی مناسب برای مرور و توجه به رویکردها، راهکارها و نظرات آن بزرگوار است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: عمق وصیتنامه و تالیف‌های حضرت امام به گونه‌ای قابل تفسیر است که برای هر جمله آن می‌شود یک کتاب را به نگارش درآورد.
فرخ زاده افزود: ما در جامعه امروز با مشکلات و معضلات متعددی مواجه هستیم هستیم که پرداختن به نظرات امام خمینی (ره) و ترویج راهکارهای مطرح شده در گفته‌های ایشان می‌تواند راهکاری مناسب برای عبور از موانع و رفع این مشکلات باشد.

وی، از تمام دست اندرکاران ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام راحل خواست ترویج فرهنگ افکار و تبیین دیدگاه‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی را از خود و خانواده هایشان آغاز کنند و در جهت ترویج آن در جامعه بکوشند.

او ادامه داد: ادارات و سازمان ها نباید فقط به نصب بنر تسلیت این ایام اکتفا کنند و تولید محتوای مناسب و نشر فضایل امام (ره) به عنوان امر به خوبی در جامعه باید به صورت جدی در تبلیغات شهری مد نظر قرار گیرد.

فرخ زاده افزود: همزمان با ایام ارتحال امام، هزاران نفر از علاقمندان سیره و شخصیت آن بزرگوار از استان فارس به مرقد مطهر ایشان اعزام خواهند شد که متولیان برگزاری مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال باید این سفر را فرصتی مغتنم برای اقدام فرهنگی ارزشمند و مفید در نظر بگیرند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha