اخبار انتظامی کرمانشاه: از کشف سیگار قاچاق در کامیون تا کشف بیش از ۱۰۰ فقره سرقت

کرمانشاه – ایرنا – ماموران انتظامی استان کرمانشاه طی شبانه روز گذشته بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار نخ سیگار قاچاق و بیش از ۱۰۰ فقره سرقت کشف کردند.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس آگاهی استان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۸۸ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرهای مختلف کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ «علی کرمی» اظهار داشت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی در مجموع یک هزار و ۴۷۸ متر سیم و کابل برق کشف و ۱۹ سارق نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در راستای اجرای طرح مبارزه با سرقت سیم برق، ۶ فقره سرقت منزل، یک فقره سرقت مغازه و ۲۴ فقره سرقت اماکن خصوصی هم کشف شد.

سرهنگ کرمی در پایان کشف ۱۰۶ فقره سایر سرقت ها را از دیگر نتایج اجرای این طرح عنوان کرد.

انهدام باند سارقان کابل برق در قصرشیرین

فرمانده انتظامی قصرشیرین از انهدام باند سه نفره سارقان کابل برق در این شهرستان و اعتراف آن ها به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «ایمان مرادی» اظهار داشت: پس از چند مورد سرقت کابل برق در قصرشیرین، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی قصرشیرین با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق شده و در عملیاتی آن ها را دستگیر کردند.

مرادی در پایان با اشاره به اعتراف متهمان دستگیر شده به ارتکاب ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق، از معرفی آن ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

دستگیری سارق وسایل و قطعات داخل خودرو در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق قطعات و محتویات خودرو در مرکز استان و اعتراف وی به ارتکاب ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ «علیرضا دلیری» اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو در کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری۲۷ ابوذر در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارق شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

دلیری تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۷ فقره سرقت قطعات و محتویات خودرو اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

قاچاق یک میلیون و ۸۴۰ هزار نخ سیگار در کنگاور

فرمانده انتظامی استان از کشف یک میلیون و ۸۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش ۲۴ میلیارد ریال در شهرستان کنگاور خبر داد.

سردار «مهدی حاجیان» اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی های انجام گرفته یک میلیون و ۸۴۰ هزار نخ سیگار قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۴ میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین از دستگیری یک نفر در این خصوص و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سردار حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس کرمانشاه در سال جاری عنوان کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha