۲ هزار و ۳۰۰ تن قیر برای رضویه و احمدآباد مشهد اختصاص یافت

مشهد-ایرنا- نماینده مردم سرخس، فریمان و بخش‌های رضویه و احمدآباد مشهد گفت: حدود ۲ هزار و ۳۰۰ تن قیر در مجموع برای اجرای طرحهای عمرانی در دو بخش رضویه و احمدآباد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سید احسان قاضی زاده هاشمی روز دوشنبه در مراسم آغاز احداث زمین چمن مصنوعی در یک واحد آموزشی روستایی در شهرستان مشهد افزود: این میزان سهمیه قیر برای مصرف هر دو بخش طی سال جاری تخصیص یافته و البته در صورت نیازسنجی برای مصرف قیر بیشتر در طرح های عمرانی، رایزنی برای جذب سهمیه بیشتر را در دستور کار قرار می دهیم.

وی بیان کرد: تاکنون چندین چمن مصنوعی در ۲ بخش رضویه و احمدآباد در حوزه ورزش و جوانان ساخته و راه اندازی شده است، اما مقرر شد ۲ زمین چمن مصنوعی دیگر نیز در واحدهای آموزشی منطقه ساخته شود.

نماینده مردم شهرستانهای سرخس و فریمان و بخش های رضویه و احمدآباد مشهد بیان داشت: یک زمین چمن مصنوعی در بخش آموزشی روستای تپه سلام بخش رضویه و زمین دیگر در روستای امام تقی(ع) بخش احمدآباد با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و خیران ساخته خواهد شد.

بخشدار رضویه نیز در این مراسم گفت: میزان ساخت زیربناهای عمرانی نیازمند قیر در بخش های رضویه و احمد آباد از شهرستانهای سرخس و فریمان بیشتر است، لذا به سهمیه بیشتری از میزان اعلام شده قیر نیاز است.

حسن کاظمی بیان داشت: در حوزه زیرساختهای آموزشی نیز کمبودهای بخش رضویه به مراتب بیشتر از شهرستانهای سرخس و فریمان است و نیازمند توجه ویژه نماینده مجلس هستیم.

۲ هزار و ۳۰۰ تن قیر برای رضویه و احمدآباد مشهد اختصاص یافت

رییس اداره آموزش و پروش رضویه گفت: زمین چمن مصنوعی کنونی در دبیرستان شهید ترابی روستای خادم آباد با ۶ میلیارد ریال اعتبار تا پایان خرداد ماه ساخته خواهد شد.

حسین شرافتی بیان داشت: ۲ میلیارد ریال از این اعتبارات توسط آموزش و پرورش و بقیه توسط خیران و مردم منطقه تامین خواهد شد تا در نهایت دانش آموزان سه مدرسه از این زمین چمن مصنوعی بهره مند شوند.

شهرستان مشهد در قالب سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد دارای چهار شهر مشهد، رضویه، بینالود و مُلک آباد حدود ۴۰۰ روستا و آبادی و چهار میلیون نفر جمعیت دارد.

بخش رضویه شامل شهر رضویه و ۵۴ روستا حدود ۱۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha