نماینده دشتستان: تقویت زیرساخت‌های امداد و نجات در استان بوشهر ضروری است

بوشهر - ایرنا - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به ضرورت و حادثه‌خیز بودن استان تقویت زیرساخت‌های پایگاه‌های امداد و نجات ضروری است.

به گزارش ایرنا، ابراهیم رضایی روز دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی پایگاه خیرساز امداد و نجات بین شهری خلیفه دشتستان اظهار کرد: در کنار افزایش پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای در شهرها و روستاها تقویت تجهیزات امدادی نیز باید انجام شود.

وی اضافه کرد: حضور و مشارکت خیران باید بعنوان یک الگو در فعالیت‌های خیرخواهانه ترویج داده شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همت و تلاش جمعیت هلال احمر استان بوشهر در انتقال امکانات امدادی به روستا خلیفه ستودنی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: فلسفه احداث پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری دسترسی سریع به مصدومان ناشی از حوادث و بحران‌ها، کاهش آسیب‌ها و تلفات انسانی و ایجاد آرامش روانی است.

احسان ایزدپناه افزود: پایگاه امداد و نجات بین شهری خلیفه دشتستان در زمینی به مساحت سه هزار متر مربع، در محور گناوه به برازجان و در مجاورت پاسگاه انتظامی احداث می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به نیاز منطقه این پایگاه، با کمک و همت خیرین در کمترین زمان ممکن آماده بهره‌برداری می‌شود.

ایزدپناه اضافه کرد: تا پیش از این یک تیم امدادی با خودروی نجات در منطقه زیارت دشتستان در طرح‌های فصلی امداد و نجات نوروزی، تابستانه و زمستانه برای ارائه خدمات امدادی در زمان نیاز مستقر بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر بوشهر اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۵ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در استان فعال است و با احداث پایگاه بین شهری خلیفه دشتستان، تعداد آن به ۱۶ پایگاه می‌رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha