۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85111973
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت طرح آبرسانی در مناطق مختلف دزفول اجرا شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبر: 85111973
هفت طرح آبرسانی در مناطق مختلف دزفول اجرا شد

دزفول-ایرنا- مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول گفت: هفت طرح آبرسانی با صرف ۹۶۰ میلیارد ریال برای رفع مشکل آب در مناطق مختلف دزفول اجرا شد.

حسین سعادتی فر روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دستگاه کدورت زدای شهر سالند با صرف اعتباری افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال نصب و بهره برداری شد.

وی اجرای خط انتقال ۴۰۰ میلیمتری به طول یکهزار و ۵۰۰ متر برای رفع تنش آبی مسکن مهر زیباشهر با حفر ۲ حلقه چاه و صرف ۴۰ میلیارد ریال اعتبار را یادآور شد و ادامه داد: حفر یک حلقه چاه در مصلای نمازجمعه و رفع تنش آبی مراکز مصرف در جاده بن جعفر با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیز انجام شد.

مدیر آب و فاضلاب منطقه دزفول با اشاره به حفر ۲ حلقه چاه در تصفیه خانه جنوب و رفع قسمتی از تنش آبی موجود در جاده شمس آباد با صرف ۸۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: ۲ باب مخزن و خطوط انتقال ایجاد و چاه و ایستگاه پمپاژ پنج روستای دهنو، خوزینه باقر، عبدعون، بنه حاجات و بنه عاطی با صرف اعتباری افزون بر ۷۰ میلیارد ریال تجهیز شدند.

سعادتی فر اظهارکرد: رفع تنش آبی روستاهای ماهوربرنجی سفلی و علیا، روستای میدان با حفریک حلقه چاه و تجهیز آن، اجرای خط انتقال ۱۵ کیلومتری و اصلاح و نوسازی ۱۶ کیلومتر شبکه داخلی سه روستا با صرف ۶۲۰ میلیارد ریال اعتبار، حفر و تجهز یک حلقه چاه در شهر میانرود و اجرای یک کیلومتر خط انتقال با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد ریال از دیگر طرح‌های اجرا شده در حوزه آب دزفول است.

وی افزود: عملیات احداث مخزن و بازسازی تاسیسات روستای شهید کریمی با ۳۵ میلیارد ریال اعتبار، احداث ساختمان سرچاهی چاه کهنک با ۳۵ میلیارد ریال و حفر و تجهیز یک حلقه چاه برای روستای گاومیش آباد شرقی با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شده است.

افت و قطعی آب در برخی نقاط دزفول موجب گله مندی شهروندان شده است که افتتاح این طرح‌های آبرسانی موجب رفع این مشکلات خواهد شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha