۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85111921
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۰ میلیمتر باران در «داشلی‌قلعه» خراسان شمالی ثبت شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۴۳
کد خبر: 85111921
۳۰ میلیمتر باران در «داشلی‌قلعه» خراسان شمالی ثبت شد

بجنورد- ایرنا- رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: شبانه روز گذشته ۳۰ میلیمتر باران در ایستگاه روستای «داشلی‌قلعه» شهرستان راز و جرگلان این استان ثبت شد که بیشترین میزان بارندگی را داشت.

مهری هاشمی دوین روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در شبانه روز گذشته در بجنورد مرکز استان، ۷.۴ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی خاطرنشان کرد: جو ناپایدار تا اوایل امشب در استان ادامه دارد و در برخی ساعات وزش باد شدید و بارش باران و در برخی مناطق رگبار و رعد و برق پیش بینی شده و از چهارشنبه تا پایان هفته جو نسبتا پایدار در استان حاکم است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در شبانه روز گذشته هم وزش باد شدید در مناطق مختلف استان گزارش شد به طوری که سرعت وزش باد در شیروان به ۸۳ کیلومتر بر ساعت رسید که بیشترین میزان سرعت باد در استان را داشت.

وی گفت: دمای هوا در استان تا صبح روز چهارشنبه روند کاهشی دارد و از چهارشنبه ظهر تا پایان هفته شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود.

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته اسماعیل آباد شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرم ترین و سیساب در شهرستان بجنورد با کمینه دمای ۸.۴ درجه سانتیگراد خنک ترین نقطه استان گزارش شده است.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت بیشینه دمای بجنورد ۲۸.۶ درجه و کمینه دمای آن ۱۰.۶ درجه سانتیگراد ثبت شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha