۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 1258
کد خبر: 85111824
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

جانشین فراجا: نیروهای انتظامی امنیت کشور را با فدای جانشان حفظ می‌کند

ورامین - ایرنا - جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پرسنل جان‌برکف نیروی انتظامی امنیت کشور را با تقدیم جان خود حفظ می کنند و در این مسیر لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.

به گزارش ایرنا، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در آیین معارفه فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران اظهار داشت: استان تهران به دلیل استقرار پایتخت و اتخاذ بسیاری از تصمیم های مهم کشور در این منطقه اهمیت ویژه ای دارد و به تبع آن شرق استان تهران نیز به دلیل قرار گرفتن در این مجموعه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: این منطقه از استان تهران از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت ایرانی و بیش از ۵۰۰ هزار نفر اتباع کشور همسایه افغانستان برخوردار است و این امر، حساسیت توجه به امنیت را بیشتر کرده است چرا که این افراد باید در چارچوب مقررات و قوانین جمهوری اسلامی از مواهب نظام برخوردار شده و فعالیت قانونی داشته باشند.

این مسئول از وجود سلاح غیرمجاز به عنوان خط قرمز نیروی انتظامی یاد و خاطرنشان کرد: نگهداری، حمل و فروش سلاح غیرمجاز به عنوان یک جرم مشهود، دیگر خط قرمز نیروی انتظامی در تأمین امنیت جامعه است از مردم درخواست می‌شود تا در صورتی که این سلاح ها را در اختیار دارند به نیروی انتظامی آن را تحویل داده و یا از وجود آن اطلاع دارند از طریق سامانه ۱۱۰ برای جمع آوری آن اطلاع رسانی کنند.

رضایی تصریح کرد: یکی از مسائلی که امنیت جامعه را با مشکل مواجه می‌کند، سرقت است که حتی یک مورد سرقت که برای مردم دغدغه ایجاد می‌کند هم قابل قبول نیست، در کنار اقدامات نیروی انتظامی، لازم است تا اقدامات پیشگیرانه از جمله نگهبان محله برای تأمین امنیت و مقابله با سرقت صورت گیرد.

وی با قدردانی از همکاری دستگاه قضا با نیروی انتظامی گفت: همکار ی مناسب دستگاه قضا در اقدام به موقع و تسریع در صدور حکم و حمایت میدانی از مأموران باعث می‌شود تا پلیس در اجرای مأموریت های خود موفق تر از قبل عمل کند که لازم است این حمایت استمرار داشته باشد.

جانشین فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره ۲ هزا رو ۶۶۱ شهید نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی از ابتدای شکل گیری تا کنون ۲ هزار و ۶۶۱ شهید انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم و حتی مدافع سلامت تقدیم اسلام کرده اند و خون تک تک این شهدا، بار مسئولیت کسانی که تکیه بر کرسی مسئولیت زده اند را سنگین تر کرده است.

این مسئول اظهار داشت: روز گذشته یکی از نیروهای فراجا در سیستان و بلوچستان و شهرستان خاش برای رهایی یک مادر و دختر از بندگروگان گیران، در حالی که سه فرزند داشت ، جان خود را فدای تأمین امنیت کشور کرد و این مهم ثابت کرد نیروهای انتظامی برای دفاع از امنیت کشور، جان خود را در دست گرفته است.

رضایی تاکید کرد: نیروهای فراجا در تمام نقاط کشور و هر جا که جامعه به حضور آنان نیاز دارد از سفرهای عید نوروز، ماه مبارک رمضان، نماز جمعه، بازار و فعالیتهای سیاسی تا فعالیت های فرهنگی تکیه گاه امنیت کشور است و این مهم را افتخاری برای خود قلمداد می کند.

نیروی انتظامی از خدمات رسانی به مردم خسته نمی شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این مراسم گفت: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران به دلیل حساسیت منطقه به ارتقاء جایگاه نیاز دارد، زمانی که فرماندهی انتظامی تصمیم گرفت در شرق و غرب استان تهران فرماندهی احداث کند، حساسیت امر را درک کرده بودند و قطعا توفقیات به دست آمده نتیجه این توجه است.
حجت الاسلام سیدمحسن محمودی اظهار داشت: نیروی انتظامی با استقرار فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، خدمت را به میان مردم آورد و اگر سایر دستگاه ها نیز همچون نیروی انتظامی عمل کند، قطعا مردم بیش از گذشته از مواهب نظام برخوردار می‌شوند.
وی تأکید کرد: نیروی انتظامی هیچ گاه از خدمت رسانی به مردم خسته نمی‌شوند و قطعا با تکیه بر حمایت مردمی با روحیه جهادی در مسیر خدمت رسانی به مردم و پاسداست ارزش ها حرکت می‌کند و توطئه دشمنان و تخریب‌های بدخواهان نظام آنان را دلسرد نمی‌سازد.
فرمانده سابق انتظامی شرق استان تهران در این مراسم گفت: کمک های بی‌نظیر 2 سال گذشته مسئولان استانداری تهران به ویژه محسن منصوری استاندار در طول دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مجموعه پلیس بی نظیر بوده و موجب شده تا جایگاه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران از ارتقای مطلوبی برخوردار شود.

فرمانده جدید انتظامی شرق استان تهران معرفی شد


سردار کیومرث عزیزی افزود: طی دو سال و نیم گذشته بیش از ۳۷ هزار مترمربع بنا از منزل مسکونی، ساختمان ملکی و سایر ابنیه در مجموعه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با همراهی خیرّین نیک اندیش و اعتبارات استانداری تهران احداث شده و این مهم خدمت رسانی به مردم شریف ۷ شهرستان شرق استان تهران را با وضعیت مطلوبی همراه کرد.
وی تصریح کرد: به منظور تجهیز پلیس و تقویت ناوگان لجستیک فرماندهی انتظامی شرق استان تهران ۱۲۰ دستگاه خودرو از طریق فراجا و اعتبارات استانداری بین رده های مختلف شرق استان تهران توزیع شد.
این مسئول اظهار داشت: فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در فعالیت خود از حمایت ۳۰ نماینده تهران به عنوان نماینده مردم شهرستان پردیس و سه نماینده شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک،پاکدشت و نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه برخوردار شد و این امر موجب گردید که پلیس بتواند در مأموریت‌های خود در شرق استان تهران با موفقیت همراه شود.
در این مراسم سردار دلاور القاصی مهر به عنوان فرمانده جدید شرق استان تهران معرفی و از تلاش های سردار کیومرث عزیزی قدردانی شد.
فرماندهی انتظامی شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha